צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

12:25

seperator

המילה "בוטוקס" הפכה להיות מוכרת מאי פעם. כמעט כל אישה שנייה עשתה או רוצה לעשות בוטוקס קמטים. אז במה מדובר בעצם?

 

בוטולינום טוקסין או בשמו המוכר בוטוקס לקמטים

בוטולינום טוקסין המוכר לרובנו כבוטוקס הוא למעשה רעלן המיוצר בצורה טבעית. השימוש בבוטוקס החל כבר בשנות השמונים אך אז השימוש רפואי בלבד,הבוטוקס סייע לתופעות הקשורות בהפרעות שרירים אופטיים. החל משנת 2005 אושרו טיפולי בוטוקס לשימושים קוסמטיים ומאותה נקודה החלה מהפכה בתחום.בוטוקס לקמטים פונה בעיקר לקהל יעד בטווח הגילאים 35-65 ואחד היתרונות הבולטים בשימושו הוא אופן השימוש- אינו חודרני, לא מדובר בניתוח.

 

בוטוקס קמטים- איז זה עובד??

בוטוקס חוסם שחרור של חומר הנקרא אצטילכולין.חומר זה אחראי על העברת מסרים במערכת העצבים כלומר הוא מהווה סוג של מוליך בכל הקשור להנעת שרירים רצונית בגוף.אז איך בדיוק זה עוזר להפחתת קמטים ? פשוט מאוד, שרירי ההבעה שבפנינו הם אלו שפעילותם גורמת לקמטי הבעה הנובעים מחיוך, כעס, עצב מתח ועוד.ברגע שנשתמש שימוש מקומי בבוטוקס, תוך התאמת מינונים אישית למטופל ניתן לשתק את פעילותם של שרירי ההבעה בפנינו ועל ידי כך להפחית את קמטי ההבעה בפנים באופן משמעותי עד שהם כמעט נעלמים. החומר המוחדר לגוף ישפיע לתקופה שבין שלושה לארבעה חודשים בממוצע.

 

בוטוקס קמטים- התהליך

בוטוקס היא תרופה לכל דבר ולכן הזרקת בוטוקס תתבצע על ידי רופא. הטיפול פשוט וקל וכרוך במריחת קרם מאלחש על האיזור המטופל וזריקות שאורכות מספר דקות. אין צורך בהתאוששות לאחר הטיפול וניתן לחזור מיד לפעילות רגילה ושגרתית.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל