צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

02:42

seperator

 

מזג האויר הים תיכוני השורר במדינת ישראל, הינו מזג אויר בעל מאפיינים מדבריים ברוב ימות השנה, השמש הקופחת מעל ראשינו בחודשי הקיץ, ללא צל של ספק נותנת אותותיה בכל הקשור לבריאות של עורינו, ובעיקר כאשר מדובר על עור הפנים אשר אינו מוגן בכיסוי של בגדים וחשוף לקרני השמש הלוהטות.

 

משמעות של חשיפה זו לשמש מתבטאת בכתמים כהים על עורינו, בנקודות חן, בקמטוטים זעירים אשר מתגלים כבר בגילאים צעירים ועוד סימנים שונים שאינם אסתטים למראה.

 

כיצד ניתן להתמודד עם הכתמים הכהים שנוצרים על העור?

כיום קימות שיטות שונות להבהרה וטיפול באותם כתמי שמש אשר נוצרים על העור. אופן הטיפול ויעילותו תלויים בחומרת המצב של עור הפנים. את חומרת הפגיעה נוכל לזהות על פי מידת הכהות של הכתם, וכן על ידי איבחון של נקודות חן וסוגי כתמים נוספים. הבהרה לפנים לרוב מתבצעת בעזרת טיפולי פילינג חדשניים שמטרתם למעשה לנקות באופן עמוק ומיירבי את שכבת העור העליונה והפגועה. דרך נוספת להבהרה מקטמים שנובעים בעיקר מפיגמנטציה היא שימוש בתכשירים וקרמים שונים אשר מטרתם היא להסיר את שכבת העור העליונה.

 

כתמים כהים בפנים- אין סיבה להתמודד עם זה

בעיית הכתמים על עור הפנים הינה בעיה ממשית אך גם נפוצה ביותר בארצינו, ועל כן קיימות דרכים ושיטות רבות להתמודד עם בעיה זו. אין צורך לנסות ולהסתיר את הכתמים על ידי איפור, אפשר לנקוט בדרכים קלות יותר ולטפל בבעיה מהשורש. צרי קשר עימנו עוד היום ותהני מהשרות והמחיר המשתלמים ביותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל