צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

09:55

seperator

 

תקופת ההתבגרות הינה תקופה אשר מתאפיינת במעברים ושינויים רבים. במהלך תקופה זו נבנה האופי של המתבגר או המתבגרת, הם מפתחים תחומי עניין והעדפות אינדיוידואליות והופכים לאנשים עצמאיים. בנוסך לשינוים באופי, המתבגרים חווים שינוים פיזיולוגיים בגופם.

 

תופעה של אקנה

בנוסף לגדילה מואצת ושינוים במבנה הגוף, המתבגרים חווים תופעות לא נעימות כגון פצעי אקנה. מדובר בתופעה של פצעים הבאים לידי ביטוי בדרך כלל על עור הפנים והגב ונוצרים כתוצאה משינוים הורמונלים בגוף. כאמור, הופעה של פצעי אקנה מאפיינת את גיל ההתבגרות אולם, המקרים של עור שמן ובעייתי הפצעים יכולים להישאר לאורך תקופה ארוכה יותר ולגלוש לגיל ה-20.

 

תופעות לוואי של אקנה

לעיתים, במקרים של אקנה חמורה, על הפנים עלולים להיראות כתמים כהים לא נעימים או צלקות מכוערות. מאחר ומדובר בעור הפנים, סימנים אלה יכולים להשפיע באופן שלילי על ההופעה החיצונית והביטחון העצמי.

 

שיטות טיפול בכתמי אקנה

כתוצאה מקידום טכנולוגי בתחום הרפואה בכלל ותחום הקוסמטיקה האסתטית בפרט, קוסמטיקאיות רבות עושות שימוש בקרן לייזר על מנת לשטיח את הצלקות ולהבהיר את הכתמים הכהים. בנוסף, ניתן לבצע טיפול פילינג רפואי אשר מתקיים באמצעות תהליך פילינג עמוק המגיע לשכבות התחתונות של העור ופועל על מנת ליצור מראה חלק, זוהר ומתוח יותר. חשוב לציין כי כלל הטיפולים מתבצעים מספר פעמים לאורך תקופת זמן מסוימת על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל