צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

01:31

seperator

 

זו התקופה המאושרת בחייך.התא המשפחתי עומד להתרחב בפעם הראשונה או פעם נוספת ומרגשת. יש הרגשה של ציפייה באוויר ועשייה רבה לקראת הצפוי לבוא. אך כמו בכל דבר טוב יש גם צד נוסף למטבע. מרבית הנשים סובלות בתקופת ההריון מהופעת ורידים ובצקות ברגליים. לא כל הנשים סובלות מתופעות אלו אך רובן יפגשו מקרוב לפחות עם אחת מהן לקראת חודשי ההריון המתקדמים.אנחנו כאן כדי לספר לכן מדוע זה קורה.

 

מדוע נשים בהריון סובלות מורידים ברגליים ?

ככל שעוברים החודשים המשקל שהאם נושאת הולך וגדל. הרחם הגדל פוגע במערכת השסתומים האחראית על החזרת הדם מהרגליים לכיוון הלב.תופעה זו גורמת להצטברות דם בורידים ולהופעת דליות כלומר ורידים בולטים.נפח הדם עולה, נגרמת הרפיית שרירים בדפנות כלי הדם והשסתומים מתרחבים. מצב זה גורם לכך שהדם אינו עולה ושוקע כלפי מטה.נשים אשר סובלות מתופעה זו ללא קשר להריון עלולות לסבול מכך בתקופת ההריון באופן חמור יותר. התסמינים הבולטים לורידים ברגליים בהריון הם התנפחות ובלט הוורידים , כאבים נפיחות, תחושות בלתי נעימות וגרד באזורים הבעייתיים ומראה לא אסטטי.

 

כיצד מטפלים בורידים ברגליים בהריון

חשוב לדאוג לשיפור זרימת הדם הן על ידי פעילות גופנית מבוקרת כגון הליכה והן על ידי תנועה כל חצי שעה. עדיף להימנע מישיבה ממושכת או עמידה ממושכת. טיפ טוב הוא שינה עם הרגליים כלפי מעלה בהגבהה. כל אלו יעודדו את הדם לזרום מהרגליים לשאר הגוף. בזמן הפעילות הגופנית דפנות כלי הדם מתכווצים ועל ידי כך הדם זורם בחופשיות ודוחף דם ורידי במעלה הגוף. כמובן שגם למזון יש השפעה משמעותית.תזונה עשירה הכוללת סיבים תזונתיים תמנע עצירות ועל ידי כך תמנע החרפה של הלחץ על הורידים. כמו כן ישנם מזונות מומלצים לחיזוק דפנות הורידים ולמניעת קרישי דם.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל