צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

07:34

seperator

כל אחד ואחת מאיתנו רוצה להיראות במיטבו גם כשהגיל משפיע על המראה החיצוני שלנו. לעיתים אנו לא מרוצים מהמראה של גופינו כתוצאה מנסיבות שונות: גיל, תקופה בחיים, גנטיקה ועוד. אזור הבטן הוא האזור הנפוץ ביותר לשאיבת שומן. אורח חיים לא בריאה, אכילה מרובה של מאכלים משמינים, הריון או גיל מתקדם משאירים לעיתים את אותותיהם באזור הבטן והתוצאה היא אזור לא אסטתי למראה. כיום, כתוצאה מקידמה טכנולוגית בתחומים שונים ובין היתר בתחום הרפואה, ניתן לבצע תהליך של שאיבת שומן בצורה הקלה והמהירה בכל קליניקה אסטתית ולהנות מתוצאות רצויות לאחר תקופת זמן קצרה מאוד.

pic

תהליך שאיבת השומן
ניתן לבצע תהליך של שאיבת שומן באזור הבטן בעזרת מספר שיטות מקובלות. אחת מהשיטות הותיקות יותר לשאיבת שומן היא באמצעות ביצוע חתכים קטנים באזור הבטן ודרכם לבצע את פעולת השאיבה. השיאבה מתבצעת על ידי חדירה של צינורות אשר מחוברות למכשיר ששואב את השומן העודף. בסיום התהליך, הרופא תופר את החתכים ונותן להם להיתרפא. 

תהליכי שאיבת שומן 
כתוצאה מהתפתחות הרפואה בשנים האחרונות, הרפואה המודרנית מציעה שיטות שאיבת שומן חדישות. שיטת טומסנט מבצעת את התהליך באמצעות הרדמה מקומית. באמצעות שיטה זו מוחדרת לגוף המטופל כמות גדולה של מים והשאיבה הינה איטית ואורכת ב-4 שעות. שיטת האולטראסאונד משתמשים הרופאים במכונת שאיבה אשר פועלת על גלי קול, אשר גורמים לפירוק והמסה של תאי שומן בגוף.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל