צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

23:11

seperator

 

קמטים מתחת לעיניים, טיפול בקמטים מתחת לעיניים, בוטוקס לאזור העינייםרבים מאיתנו סובלים בקמטים מתחת לעיניים. קמטים אלה נגרמים מסיבות שונות: גיל, עייפות, אורח חיים לא בריא, או גנטיקה. המתאותם של קמטים מתחת לעיניים משפיעה באופן מובהק על המראה הכללי של הפנים. עיניים הינם האזורים המשמעותיים ביותר בפנים וכאשר אזור העיניים מאופיין בקמטים, ועיגולים שחורים כל המראה של הפנים הופך לעייף ומבוגר יותר. רבים סובלים מתופעה של קמטים מתחת לעיניים ומתקשים למצוא פתרון הולם עבור הבעיה.

 

טיפול בקמטים מתחת לעיניים 

כיום, הרפואה הקונבנציונלית מציעה מגוון רחב מאוד של טיפולים אשר משפרים את המראה הכללי בכל האזורים בגוף. ניתוחים כגון שאיבת שומן, הגדלת חזה, והחלקת עור פנים הפכו לניתוחים פופולריים ושגרתיים בנוף הישראלי של ניתוחים פלסטיים. כיום ניתן לטפל בבעיה של קמטים מתחת לעיניים באמצעות הזרקת חומר הבוטוקס. מדובר בקמטים עדינים ומישהריים הנמצאים באזור רגיש, לכן הטיפול האפקטיבי והטוב ביותר הוא טיפול באמצעות חומר הבוטוקס הידוע כחומר אפקטיבי שמתאים למגוון רחב מאוד של מטופלים. 

 

תהליך הטיפול באמצעות הזרקת בוטוקס 

תהליך ההזרקה של בוטוקס לאזור העיניים מתבצע באמצעות החדרת מזרקים קטנים לאזור של הקמטים. חומר הבוטוקס מתפשט באזור שמתחת לשכבות העור וממלא את הקמטים. יש צורך לזור על הטיפול מספר פעמים על מנת לקבל את התוצאה הרצויות. ישנה חשיבות לחזור על הפרוצדורה לאחר מספר חודשים על מנת לשמר את התוצאות ולא לאבד את המראה הרענן שמתאפשר על ידי הטיפול.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל