צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

02:45

seperator

כיום, כתוצאה מהשפעה של הטלווזיה וסרטי הוליווד כל אחד ואחת מאיתנו משקיע זמן ומשאבים רבים על מנת לשמור על מראה חיצוני מציון בכל גיל. רבים מאיתנו מחליטים לעבור ניתוחים פלסטיים על מנת לשפר את המראה של איברים בגוף, מהם אנו לא מרוצים. ניתוחי שפתיים, עיבוי שפתיים והגדלת חזה הינם ניתוחים פופולריים אשר משפרים מאוד את המראה הכללי. ניתוח לעיבוי שפתיים הינו ניתוח קל ופשוט אשר מספק תוצאות מיידיות.

 

סוגי החומרים שמזריקים לשפתיים

על מנת לבצע את הטיפול הנכון והמקצועי של עיבוי שפתיים ניתן להישתמש בשני חומרים עיקריים, ההבדל העיקרי בין שני החומרים הינו בכך שישנם חומרים זמניים וחומרים קבועיים. החומרים הזמניים הינם חומרים כגון: קולגן וחומצות היאלורוניות לאחר ההזרקה, חומרים אלה נעלמים לאחר תקופת זמן שבין שלושה לשישה חודשים. החומרים הקבועיים כגון סיליקון הינם חומרים אשר נשארים לתמיד. החומרים הזמניים הינם חומרים עשוים מחומרים טבעיים אשר לא גורמים לתופעות לוואי. החומרים הזמנים הינם חומרים אשר מקשים על השגת מראה בעל נפח רב במקרים של שפתיים דקות ונעלמים לאחר תקופה קצרה. 

 

חומר הסיליקון 

הסיליקון הנוזלי הינו חומר נפוץ ובטיחותי אשר משמש מנתחים פלסטיים רבים להשגת תוצאות רצויות לשפתיים חושניות ומלאות. הסיליקון הינו חומר סטרילי, הוא מיוצר בגרמניה ובארצות הברית ומואשר על ידי משרד הבריאות בישראל. חומר הסיליקון כמעט ואינו גורם לתופעות לוואי ומאפשר השגת שפתיים סימטריות. מזריקים את החומר פעם אחת בלבד ואין צורך לחזור על הטיפול.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל