צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

11:59

seperator

המגמה באופנה בכלל כיום ובניתוחים פלסטיים בפרט, היא להפוך את המראה לצעיר יותר, ולמה לא, כל עוד תוחלת החיים עולה לאורך השנים? החלק היחסי של החיים שבו האדם נהנה ממראהו הולך ומתארך והטכנולוגיה רק הולכת ומפתחת יותר רעיונות, טכניקות ומכונות להצערת הפנים. זה מתחיל ממתיחת עור הפנים, מילוי קמטים לגברים ולנשים, ניתוחי מתיחת והגבהת עפעפיים, הסרת עודפי, זריקות בוטוקס ועוד, אולם קיימות גם דרכים "טבעיות", כלומר ללא התערבות ניתוח שרואים בהן את התוצאות באופן מובהק, כלומר שניתן לוותר למעשה על הליך של ניתוח.

איך מבצעים הליך של מילוי שומן ופילינג?
הטריק במילוי השומן נגרם במספר אפשרויות כשהראשונה מטפלת במרקמי עור קטנים או בעודפי עור קטנים יחסית. השניה תטפל באופן של החדרת מחט לשאיבת חומרי שומן מבעד לשכבות העור דרך חור קטנטן מהבטן. החומר שנשאב ידחס לתוך מזרק בנפח של 1 סמ"ק, ומצד שני יוזרק כמילוי במקומות הרצויים - דרך חור קטן נוסף.

פילינג - האופציה הנוספת
את הטיפול בפילינג טבעי לפנים ניתן לעשות אצל קוסמטיקאיות מוסמכות. מדובר בפילינג עמוק - או כפי שנקרא גם פילינג כימי, אשר נעשה בשלבים וגורם לקילוף השכבה העליונה של העור. הטיפול יעיל כנגד תופעות כמו אקנה, כוויות וכתמי שמש, ועוד. הפרדוקס הוא, שהפילינג הזה עושה בעצמו כוויות בעור אולם לאחר מכן העור מתקלף והשכבה שנותרת למטה נראית מבריקה וחדשה.

סוגי פילינג שונים אולם ישנה הכנה מיוחדת
יש להתכונן לטיפול בהתאם, כולל בדיקה של קצב הלב; לעתים ישנו סיכון להפרעות קצב בלב. לעתים הטיפול דורש הכנה לפילינג ודורש זמן נוסף מהטיפול עצמו. כך או כך, חשוב להבין מה היתרונות ומה החסרונות של כל שיטה, ולבחור לבסוף בשיטת הצערת העור הרצויה

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל