צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

09:24

seperator

 

על כל אחת ואחת מאיתנו השנים נותנות אותותיהם, על חלקנו זה נגלה לעין בעיקר על ידי קמטים אך גם בצורות שונות כגון הלבנת השיער, רגישות למחלות ומגוון גדול של סימנים כגון בליטה של נימים וורידים ברגליים. תופעה זו של ורידים בולטים ברגליים מהווה בעיה אסטטית של ממש ואף יוצרת בדרך עקיפה בעיה של בטחון עצמי לחשיפת הרגליים. בנוסף התופעה מלווה בכאבים והרגשה בלתי נעימה.

 

טיפול בורידים ברגליים 

כיום קיימים טיפולים חדשניים ויעילים ביותר כנגד תופעה זו, בעיקר באחוזי הצלחתו של הטיפול, אשר מתבצע על ידי לייזר חדשני. הטיפול מתבצע בהרדמה מקומית, בשלב הראשון מוחדר לאיזור סיב אופטי באמצעות מזרק קטנטן אשר מזריק את הסיב אל תוך הווריד הפגום באיזורים שבין הברך ועד המפשעה. בשלב השני קרן הלייזר מחממת את הסיב, שצורב את הווריד והורס את דופנותיו. אורכו של הטיפול הוא עד שעה. בטווח של מספר שעות הגוף באופן טבעי משלים הגוף את התהליך.

 

בעיה של ורידים בולטים ברגליים הינה בעיה של ממש, אין סיבה להתפשר ולחיות עם אותם ורידים בולטים אשר גורמים לכאבים וחוסר ביטחון, קיום קיימות שיטות מהירות וזולות על מנת לפתור את הבעיה. צרי עימנו קשר עוד היום ותהני משרות ומחירים ללא תחרות, וכמובן מן הידיעה שתופעה זו של ורידים בולטים לא תשוב ותציק לך

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל