צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

15:20

seperator

 

החום הכבד אשר קיים בארצינו נותן סימנו בדרכים רבות ושונות. חלקינו אף סובלים מבעיות של ממש כתוצאה מהחום הכבד אשר הגוף חווה. בעיות אלה באות לידי ביטוי בכתמי שמש שונים או בנזקים רבים לשיער.

 

בעיה נוספת נפוצה במיוחד היא בעיה של הזעת יתר בכלל חלקי הגוף ובייחוד בכפות הידיים, בעיה זו נובעת לרוב מאי יכולת של הגוף לקרר עצמו במצבים בהם הוא חווה עליה משמעותית בטמפרטורות הגוף.

 

טיפול בהזעת יתר בכפות הידיים

בעיית הזעת היתר הינה בעיה חברתית אשר במקרים רבים משפיעה על סף הביטחון העצמי שלנו, על מנת להימנע ממצבים לא נעימים אלה מומלץ לטפל בבעיה בטיפול פשוט ושכיח בשוק הניתוחים הפלסטיים ובקרב רופאי העור, הטיפול נעשה על ידי הזרקת בוטוקס באופן מהיר ואסטטי במיוחד. לטיפול זה אחוזי הצלחה רבים, והוא הוכח במצבים רבים כבעל יכולת פתרון מהיר ויעיל. תוצאות הטיפול מעניקות תחושת שינוי מיידי ותמידי.

 

טיפול בהזעת יתר- רק אצל הטובים ביותר

למרות שמדובר על טיפול פשוט באופן יחסי, אשר אינו כרוך בסיכונים קיצוניים חשוב מאוד לעשותו רק אצל מטפלים מוסמכים ובעלי ניסיון רב, ועל כן אין סיבה להסס, צור עימנו קשר ותהנה מפתרון מהיר יעיל בעל תוצאות מיידיות אשר נשארות לאורך זמן רב. רק אצלנו תהנה משרות ומחיר ללא תחרות

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל