צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

00:18

seperator

 

כתוצאה מפרסום מואץ בטלווזיה, אינטרנט אשר מציג שחקנים ושחקניות בעלי מראה מושלם. רבים מאיתנו מושפעים מהמסרים אשר מועברים באמצעות התקשורת ומשנים את הנורמות לגבי המראה החיצוני. הנשים חולמות על גוף רזה בעל חזה שופעה, עיינים גדולים, שפתיים חושניות, אף קטן וסולד ועצמות לחיים סימטריות. גברים בדרך כלל חושקים בגוף שרירי וחלק, ופנים עם אף ישר ולסת רחבה.

 

תעשייה של ניתוחים פלסטיים הינה תעשייה גדולה אשר מתפתחת מדי יום. הטכנולוגיה המתקדמת בתחום הרפואה מאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו לבצע ניתוח פלסטי באזור הרצוי ולשפר את הביטחון העצמי שלו.

 

שפתיים חושניות ומלאות 

נשים רבות חולמות על שפתיים בעלות מראה שופע וחושני. בדרך כלל נשים רבות אינן מתברכות בשפתיים מלאות אלה בעלות שפתיים דקות וקטנות. הניתוחים אשר קיימים היום בשוק מציעים טיפול בבעיה הן באמצעות ניתוח פלסטי באמצעותו מושתל שתל הסיליקון לאזור השפתיים או על ידי הזרקה של חומר הבוטוקס לאזור זה. טיפול באמצעות הבוטוקס הינו טיפול קצר ואטפקטיבי אשר דורש חזרה על ההזרקה מספר פעמים כי יש לנו את הדרך לעשות לך פוליש מושלם לפנים. חומר הבוטוקס הינו חומר פופולרי בעולם הכירורגיה הפלסית כאשר מנתחים רבים מזריקים בוטוקס באזורים נוספים בפנים: מצב, אזור שבין הגבות, מתחמת לעיניים ועוד.

 

בחירת טיפול מקצועי

חשוב לבצע סקר שוק מקיף לגבי לפני בחירת קליניקה מתאימה לביצוע הטיפול. כדאי לבחור במנתח מנוסה אשר עוסק בתחום כמה שנים לפחות. כמו כן, לפני ביצוע הניתוח, וודאו כי אתם מרוצים מהתוצאות אשר מוצעות על ידי הרופא.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל