צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

21:09

seperator

 

הערכה היום היא שבארה”ב יש כ-25 מיליון בני אדם הנושאים על גופם לפחות קעקוע אחד. ברוב המקרים, הקעקועים נעשים בגיל העשרה או בשנים המוקדמות לבגרות, אז יש צורך בהטבעת הצהרה, הזדהות, הנצחה.

 

הצורך נוצר כתוצאה מהליך פסיכולוגי אשר הקעקוע בא לתת את המענה באופן בלתי נפרד מהגוף. 

 

מהי בעצם כתובת הקעקוע?

כתובת קעקע היא החדרת דיו בכל שיטה אל שכבה פנימית יותר של העור, ומכאן הטבעתה על העור. הדיו המשמש לציור ולצביעה מורכב פיגמנטים שונים, ומכאן- יש צורך באורכי הקרנה שונים של קרני לייזר לצורך הסרה.

 

מה המשמעות הבריאותית של הסרת הקעקוע?

בשנות השמונים, הסרת קעקועים היה כרוך בשחיקה של העור, והיה נותר סימן בולט של צורת הקעקוע, דבר שהרתיע רבים מלהסיר אותו. תופעות הלואי המלוות הסרת קעקועים הן מגוונות: נפיחות, אודם, צריבה, הופעת כלי דם על העור- אולם כולן נעלמות לאחר זמן קצר. כל קעקוע נרקח מתרכובת פיגמנטים שונה, לכן מספר מפגשי ההסרה יכולים להשתנות מאדם לאדם, שכן גם התגובה על העור משתנה אצל מקועקע. בסיכומו של דבר, זה תלוי בטכנולוגיה המשמשת להסרה (בין אם זה ניתוח כירורגי, הסרה באמצעות לייזר או שיוף העור) ובתגובת גוף המקועקע לכך.

 

מדוע להסיר?

למעשה, הסיכון הכרוך בהסרת הקעקוע הוא קטן בהרבה מעשיית הקעקוע עצמו. ישנן סיבות מגוונות להסרה- אסירים לשעבר, נשים טרם חתונתן, חוזרים בתשובה, יהודים לפני קבורה, המרת דת, מקועקעים אשר איכותו של קעקועם ירד, תופעות אלרגיות ועוד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל