צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

03:54

seperator

רבים מאיתנו חולמים על שפתיים חושבניות ומלאות כמו של שחקניות הוליווד מפורסמות כדוגמת אנג'לינה ג'ולי וקמרון דיאז. אלה שהטבע לא בירך אותן בשפתיים יפהיפיות, יכולות להישתמש בנפלאות הרפואה המתקדמת של המאה ה-21 ובאמצעות טיפול קצר לשנות את הצורה של השפתיים שלהן.

 

שלבי הניתוח באזור השפתיים 

במהלך הניתוח מזריקים לאזור השפתיים את החומרים המעצבים כאשר הניתוח מבוצע באמצעות הרדמה מקומית בלבד. חשוב לזכור כי ניתוח באזור השפתיים הינו ניתוח קצר אשר עורך פרק זמן של עד חצי שעה והחלמתו מהירה מאוד. ניתן לראות את התוצאות כבר באותו היום. לאחר הטיפול יתכן ויהיה שטף דם תת עורי וגם יכולים להיווצר גושים ונפיחות מקומית. תופעות לוואי אלה נעלמים בדרך כלל לאחר כמה ימים. במידה ומדובר בתופעה נדירה אשר גורמת לכם לאי נוחות וכאב בלתי רגיל, כדאי לפנות למנתח בהקדם האפשרי.

 

טיפולי שפתיים פופולריים 

טיפולי השפתים הינם טיפולים פופולריים מאחר ומדובר בתהליכים פשוטים בעלי החלמה מהירה וללא תופעות לוואי מיוחדות. התוצאות לאחר הניתוחים פלסטיים הינן מדהימות ומספקות למטופלים את המראה חושני והסקסי שתמיד רצו. במהלך הטיפול מוחדרים לאזור השפתיים חומרים טבעים או מלאכותיים כגון: חומצה הילאורונית, חלקים מהעור, רקמת חיבור, שומן עצמי, סיליקון, ארטקול, ביואלקמיד ועוד. כמו כן, על מנת לעניק לשפתיים צורה מלאה יותר לפרק זמן מוגבל של כמה חודשים ניתן להזריק את חומר הבוטוקס. בטיפול זה יש לחזור על הפעולה פעם בכמה חודשים מאחר ומדובר בחומר זמני.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל