צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

06:09

seperator

 

"אני לומדת את כל משעוליך, אני חונה ליד כל מעיין" (יורם טהרלב). הקמטים אשר על עור הפנים הם כמו מפה, מזכירים את כברת הדרך שנעשתה עד לגיל הזה. לעתים זה מגיע בגיל 30, בדרך- כלל בגיל 40; הקמטים אשר על העור הם כמו חותמת אשר הגענו לגיל שבו אפשר להתחיל... ורצוי היה להתחיל שעה קודם- לטפל בעור הפנים.

 

מה הגורמים לקמטים?

עם הגיל והזדקנות העור, ישנם תהליכים אשר הופסקו עם התבגרות הגוף: הפסקת ייצור תאי קולגן אשר משמשים לתמיכה, הפסקת ייצור תאי אלסטין השומרים על גמישות העור. תפקוד בלוטות השומן וההזעה הולך ופוסק וכך גם הלחות בעור שהם מייצרים. מסיבות אלו, תאי האלסטין מאבדים מגמישותם ומכושרם להמתח ונוטים להקרע. סיבות נוספות אחרות- תזונה (אי אכילת ויטמין E) או תת- תזונה, חשיפה ממושכת לשמש, מצב נפשי (מתח) או קמטי צחוק והבעה אשר נטבעים בעור, עישון (מקטין את זרימת הדם לעור ובכך למנוע שיקום העור על- ידי יצירת תאים חדשים והחלפת הקיימים), וגם לגנטיקה יש תפקיד בעניין.

 

כיצד ניתן לטפל בקמטים?

מרגע שקמט נוצר, לא בכל המקרים ישנה האפשרות להשיבו למצב הקודם. נוצרה תעשייה שלמה שמטרתה היא טיפול בקמטים או מניעתם; יש אמצעים טבעיים- כמו פילינג, השמנה, ועוד, אך ישנם פתרונות אחרים ומהירים, כמו הזרקת שומן, בוטוקס, הזרקת קולגן או סיליקון, ניתוח פלסטי למתיחת פנים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל