צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

09:39

seperator

 

רבים מאיתנו אינן מרוצים ממבנה הגוף שלנו. לעיתים אנו מעלים במשקל כתוצאה מסיבות שונות. אורח חיים לא בריאה, תזונה לא נכונה, חוסר פעילות גופנית, גנטיקה ועוד, יכולים להשפיע על המראה של הגוף שלנו. עבור נשים במיוחד הגיל והלידות הינם הפרמטרים העיקריים לעליה קיצונית במשקל.

 

ירידה במשקל

לאחר העלייה במשקל, קשה מאוד להוריד את הקילוגרמים העודפים. לפעמים אין די בדיאטה מקצועית או פעילות גופנית על מנת להגיע למימדי גוף רצויים. באמצעות קידמה טכנולוגית בעולם הרפואה בכלל ורפואה פלסטית בפרט עומדים לרשותנו הכלים המקצועיים והיעילים אשר מאפשרים הורדה במשקל בצורה בטוחה ומהירה. על מנת לזכות במבנה גוף עליו תמיד חלמתם אולם מצד שני לא לעבור את שולחן הניתוחים ניתן לקבל את הטיפול הפופולארי והבטוח אשר מאפשר שאיבת שומן ללא ניתוח. מדובר בשיטה אשר מבוססת על פעילות של טכנולוגיה מתקדמת ואפשרית על ידי שימוש במכשיר האולטרה סאונד המקדם שמטרתו לשאוב את השומן העודף במחלקים שונים בגוף.

 

תהליך שאיבת שומן 

השימוש במכשיר האולטרה סאונד הינו שימוש בטיחותי ואמין כאשר המכשיר מבצע פעילות סלקטיבית ובוחר רק את תאי השומן שאותן יש לפזר ולא פוגע ברמות החיוניות בעור ובשרירים. את הניתוח הפלסטי שזכה להצלחה רבה ניתן לבצע במספר קליניקות מובילות בישראל כאשר התגובות של המטופלות לטיפול חיוביות. חשוב מאוד לציין כי אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של הטיפול הוא העדר של צלקות בגוף.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל