צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

04:01

seperator

צלקת מוגדרת כפגם בעור, העשוי להיות קטן וכמעט בלתי נראה, כמו גם בולט וגדול. בכל הנוגע לזו האחרונה, צלקת מסוג זה עלולה לגרום לזה הנושא אותה לסבל, לתחושת חוסר נוחות ואף לחוסר ביטחון משווע. זאת, בין אם מדובר בכזו אשר נוצרה עקב פצעי בגרות ובין אם כתוצאה מתאונה, ניתוח, ניסיון אובדני וכו'. הזמן היווה מאז ומתמיד מרפא עיקרי עבור צלקות, אך התפתחות הטכנולוגיה יצרה פתרון קל, מהיר ויעיל הרבה יותר- והוא ריפויים בהליך טיפולי.

 

ריפוי צלקות- הכיצד?

באופן כללי, מומלץ לטפל בצלקות בתוך תקופה של עד חודשיים ממועד פציעת העור, בעוד הטיפול נמשך בין מספר חודשים לשנה וחצי. קיים שפע רב של שיטות לריפוי צלקות מסוגים שונים ובדרגות חומרה שונות: מריחת ג'ל-סיליקון או קרם הבהרה; טיפול פילינג; שימוש במדבקות סיליקון; הזרקת סטרואידים ושאר חומרי מילוי; שימוש בלייזר לצורך "שיוף" העור; ואף סגירת כלי הדם המצולקים תוך הסתייעות בלייזר, כריתת צלקות רחבות והשתלת עור במקרים חמורים.

 

ומה מתאים לצלקת שלי?

לכל מטופל נקבעת שיטת ריפוי מתאימה, על פי גילו, חומרת הצלקת שבבעלותו, סוג עורו ופרמטרים נוספים. במקרה זה "השיטה הטובה ביותר" אינה קיימת- אלא מותאמת לכל מטופל באשר הוא. על כן, חשוב לבחור ברופא מומחה, בעל ניסיון ומיומנות בתחום, וזאת בכדי להבטיח את מתן הטיפול הטוב ביותר לצלקת הרלוונטית.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל