צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

21:14

seperator

 

נקודות חן הן תורשתיות מחד- גיסא (צורתן, כמותן וצבען), אולם בשילוב קרינת שמש מרובה הופכות לתופעה הולכת וגוברת. לרוב האנשים יש נקודות חן על גופם, לעתים הן גם נקראות שומות (בדרך כלל כאשר גדלות לגודל רב יותר מנקודות חן שטוחות) . נקודות חן מולדות מופיעות בשנת החיים הראשונה, ובין גילאי 10-20 שנים מופיעות רוב נקודות החן- תופעה שממשיכה עד לגיל ארבעים.

 

העלמת נקודות חן - על שום מה ולמה?

הסרה מוקדמת של נקודות חן עשויה למנוע את סרטן העור. נקודות חן הן לרוב שפירות, אולם חשוב לעקוב אחר התפתחותן ושינוי צורתן. במידה ושינו צורה- חשוב לפנות לרופא ולהתייעץ עמו בקשר להסרתן. הסימנים אשר אליהם יש לבים לב הם אסימטריה, צבעים שונים (שלושה ומעלה), גבולות לא ברורים וגודל העולה על 5 מלילמטר. כל שינוי בשומה או הופעת שומה חדשה מעל לגיל ארבעים מחייבים פניה להתייעצות מול רופא עור.

 

כיצד מתבצעת העלמת נקודות חן?

לרוב העלמת נקודות חן נעשית באמצעות ניתוח פלסטי פשוט על- ידי כירורג או פלסטיקאי, בהרדמה מקומית על ידי שיטות מתקדמות של ראש דיו מיוחד. ישנן עוד אפשרויות להעלמתה על- ידי ניתוח לייזר או בחומר הכימי סולקודרם- אולם המועצה למלחמה בסרטן מזהירה מפני שיטות אלו. לאחר הסרת נקודת החן - הן תשלחנה לבדיקה פתולוגית לקבלת אבחנה מפורטת לגבי כל אחת ואחת. העלמת נקודות חן מותירה לאחריה צלקת, אולם טיפול זהיר עשוי למזער זאת.jammer

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל