צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

05:43

seperator

 

העור בבני אדם, אשר מכסה כמעט את כל שטחו של הגוף ותופס 15% ממשקלו הינו האיבר הגדול ביותר בגוף. צבע עורנו נקבע על- ידי הצבען (פיגמנט) מלנין אשר מצוי מתחת לעור (וגם בשיער ובעיניים), ומגן על העור בכך שהוא סופג את קרני השמש ומופרש ביחס ישר לכמות הספיגה. כך בעצם ככל שהמלנוציטים מפרישים יותר מלנין- הופך צבע עורנו לכהה יותר (אלבינו, לבקנים - חסרי הצבען לחלוטין- לא ישתזפו לעולם).

 

מהי פיגמנטציה בעור?

לא תמיד הפיזור של חלקיקי הצבע (הפיגמנטים) הוא אחיד, ולפעמים יש הצטברות של פיגמנט באזור מסויים, שיוצרת כתם. מה משפיע על פיזור לא אחיד? בעיקר - חשיפה לשמש. גורמים נוספים הם: גלולות למניעת הריון, תחליפי הורמונים, תרופות, והגיל (הנטייה לפיגמנטציה עולה עם הגיל(. ניתן לטפל הפיגמנטציה בעור בדרכים כימיות (פילינג לסוגיו) או אלקטרוניות (לייזר), או להשתמש באמצעי מניעה כנגד כך. נציין, כי חשיפה לשמש היא רצויה ובריאה- בונה את ויטמין D ובעיקר טובה לילדים, אולם די בחשיפה של עשר דקות.

 

כיצד ניתן לטפל בפיגמנטציה בעור?

הטיפול המתאים נקבע לפי עומק הכתם. בחלק הרדוד של העור- מקדם הגנה יעזור למנוע את תופעת הפיגמנטציה בעור- חומר זה סופג או מפזר את קרני השמש האולטרה סגולות המגיעות אל העור. קרמים להבהרה גם הם עוזרים להסרת הכתמים. טיפול בלייזר או פילינג כימי מתאימים לחלקים עמוקים בעור אשר יש בהם כתמים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל