צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

06:16

seperator

מילוי קמטי הבעה הינו אחד מטיפולי הצערת העור, ויכול להיות גם טיפול קוסמטי לכל הגילאים.

 

מהם קמטי הבעה?

כשאנו נולדים, עור הפנים "חלק כתינוק", ומדוע? מפני שתחת העור ישנם שרירים אשר עשויים קולגן גמיש, רקמות שומן וסיבים אלסטיים למיניהם השומרים על עור פנים בריא, עמיד וחדש. עם השנים חל תהליך הזדקנות של העור אשר בו סיבי הקולגן מתרופפים (תזונה שמקורה בהורמונים, חשיפה לשמש הגורמת לייבוש הסיבים ועוד) ומאבדים מחיוניותם עקב ייבושם והרכב החומרים שלהם משתנה. תהליך זה גורם בסופו של דבר לקמטי הבעה, ובלתי נמנע (סיבותיו יכולות להיות גנטיות, אולם בגיל מסוים אין מנוס מכך). 

קמטי הבעה מתחלקים לקמטים במצח, בין הגבות, בצדעיים, בצידי הפה, ובעצם משמרים את הקמטים הרגעיים שהיו ברגע שהופעלו השרירים. הם גם נקראים "קמטי צחוק", "קמטי זעף" ו-"קמטי מחשבה".

 

כיצד מתבצע מילוי קמטי הבעה?

מילוי קמטי הבעה מתבצע עי- ידי טיפולים קוסמטיים וניתוחים. מילוי קמטי הבעה עשוי חומרי מילוי ביולוגיים וסינטטיים. כאשר עורכים מילוי קמטי הבעה- רצוי לדעת כי זהו תהליך שאינו חד- פעמי. יש לחזור על כך אחת לתקופה- ץקופה זו יכולה לנוע בין מספר חודשים לשנים רבות (10-15 שנים). יש להתייעץ עם המכונים המוסמכים- תוכלו לעשות זאת על- ידי יצירת קשר דרך אתר האינטרנט ללא התחייבות- וצפו לזימון פגישת ייעוץ.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל