צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

08:17

seperator

 

הסרת נימים או ליתר דיוק העלמתם היא הליך קוסמטי שכיח בקרב נשים, בין אם מדובר בנימים בולטים ברגליים ובין אם מדובר בנימים בולטים בפנים. כ-60% מהאנשים סובלים מפגם כלשהו במערכת הוורידית ,הרוב המכריע הוא נשי. הסיבה לכך לא ברורה אך כנראה שסתומי וורידים חלשים יותר ,שינויים הורמונלים במהלך החיים ,הריון ועמידה ממושכת הם גורם משפיע משמעותי.

 

?רגע לפני הסרת נימים - כיצד מונעים זאת

הנימים הם ורידים קטנים מאוד הנמצאים בתוך העור בעומק מספר מיקרונים.הופעתם של הנימים על העור אינה גורמת לבעיה רפואית והסיבה להסרת נימים היא צורך אסתטי בלבד.על מנת להימנע מנימים בולטים בפנים וברגליים רצוי להימנע מחשיפה לשמש ולהגן על עור הפנים. הליכות וריצות מגבירות את המתח בשרירי הרגליים ובכך מעודדות פעילות תקינה של ורידים. כמובן שגם למשקל יש השפעה על הופעת נימים בולטים ומומלץ לשמור על משקל סביר ולהימנע משימוש רב במלח עם המזון.פעילויות יומיות כגון שילוב רגליים בזמן ישיבה ועמידה ממושכת אינן מומלצות ובזמן מנוחה עדיף להרים את הרגליים.

 

הסרת נימים- כיצד עושים זאת?

ישנן כמה שיטות שונות להסרת נימים,כל אחת מהן מבוססת על טכנולוגיה שונה, ביניהן:

אנרגיית אור - מיועד להסרת נימים בפנים ובידיים, בעל אחוזי הצלחה גבוהים.

סקלר ותרפיה - טיפול להסרת נימים באזור הרגליים . אינו מצריך התערבות כירורגית,טיפול קצר בו מחדירים חומר רפואי להמסת הנימים הפגועים.

IPL - טיפול להעלמת כתמים, נימים וחידוש העור. אורכי הגל שונים מגיעים לנימים בולטים ומעלימים אותם. אחוז הצלחה גבוה מאוד.

הזרקת קצף - טיפול בזריקה ישירות לכלי הדם ,וגורם לנים ולורדים להתכווץ ולהעלם בגוף, ללא הרדמה, חתכים או כאבים . מידת הצלחה של 80%.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל