צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

09:47

seperator

 

יש צלקות שאנחנו נושאות על עצמנו בהשלמה ולעתים אפילו בחיבה, צלקות כמו אלה שנוצרו מהזריקה בבקו"ם, או ממעשי גבורה שונים. אבל כשזה נוגע לפנים, זה נעשה פחות נעים ופחות נסבל. רובנו חלינו באבעבועות בילדותנו, ותרים את היד מי שלא התגרדה בניגוד להוראות ההורים. ישנן גם צלקות שנותרו זכרון מביך מגיל ההתבגרות, אלה הן צלקות האקנה. באפשרותנו להחליק את הצלקות האלה ועמן גם את המבוכה והשימוש המופרז במייק אפ.

 

איך זה הולך?

ישנן שלוש פרוצדורות מרכזיות המאפשרות החלקת צלקות. חשוב להזכיר ששלוש פרוצדורות אלה הן לא ניתוח פלסטי על כל הכרוך בדבר, עם ההחלמה הארוכה והעלות הגבוהה אף היא. בעיקרון כל מקרה הוא לגופו, ואנחנו, כצוות מקצועני ואחראי מאבחנות ראשית את חומרת הצלקות, עד כמה הן עמוקות, ואז מציעות טיפול בהתאם. הצלחת הטיפול תלויה בגורמי הגיל, חומרת ומיקום הצלקת.

 

ומהן שלושת הפרוצדרות?

קיימת אפשרות המילוי, שלרוב הוא סילקון המוזרק לעור. יתרונו של הטיפול הוא בעובדה שהמילוי מחזיק זמן רב ולשנים ארוכות ואחוזי ההצלחה הם גבוהים מאוד.

ישנו גם הפילינג שלמעשה מקלף את שכבת העור ומאפשר יצירת שכבת עור חדשה, עם תאי עור רעננים, וכשאומרים כמו עור של תינוק, זו בדרך כלל הכוונה.

הלייזר מאפשר שליטה על עומק קילוף העור, וככזה הוא מיועד לצלקות פחות חמורות.

אנחנו נעניק לך ייעוץ אישי וצמוד, ונלווה אותך לאורך כל התהליך.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל