צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

23:40

seperator

 

לכולנו יש לעתים קרובות או רחוקות תופעה של הזעה בכפות הידיים. אל דאגה, מדובר באחת התופעות השכיחות ביותר אשר היא חלק משמירה על טמפרטורה קבועה בגוף ושמירה על מצב האיזון בגוף.

 

מהי הזעת יתר בכפות הידיים?

תהליך ההזעה בכלל נועד לצנן את הטמפרטורה של הגוף, לכן מטבע הדברים התופעה מעוררת יותר בימות הקיץ החמים, אך לא רק. ישנם אנשים בעלי התופעה אשר זו מנת- חלקם הגנטית. בלוטות ההזעה הפרושות על- פני העור פועלות עקב הפעלה מסוימת של מערכת העצבים, והתאדות הזעה אמורה להיות זו המקררת את הגוף. התופעה מתחילה לרוב בגילאי 8-10, זהה בבנים ובבנות ומתרחשת הן בחורף והן בקיף, אולם מחמירה עם טמפרטורות עולות.הזעת יתר בכפות הידיים עלולה להפריע לתפקודים יומיים, אולם התופעה העקיפה לכך היא קשיים חברתיים. 

 

כיצד ניתן למנוע הזעת יתר בכפות הידיים?

ישנן מספר שיטות, כשהעיקריות- השיטה שהייתה נהוגה בעבר- ניתוק העצב המחובר אל בלוטות ההזעה וכך פקודות ההזעה נמנעות, אולם כיום הומצאה שיטה מתקדמת, הכוללת טיפולי בוטוקס. וכיצד זה עובד? חומר הבוטוקס (בוטולינום טוקסין) מופק מרעלן, אשר שחרורו (בהזרקה תת- עורית) אל הגוף מונע את שחרור האצטיל כולין (חומר שמפעיל את פקודת העצב אל השריר או אל הבלוטה) אל הסינפסות (קצות העצבים). על- ידי כך הבלוטה נעזבת מפעילות ופעולתה פוחתת, עד כדי הפסקה טוטאלית של הזעת יתר בכפות הידיים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל