צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

17:18

seperator

 התופעה המקובלת ביותר כיום בעולם האסתטיקה והיופי הכולל גם מגוון רחב של ניתוחים פלסטיים הוא ללא ספק העובדה כי יותר ויותר אנשים המשתייכים לגיל הזהב בוחרים לעשות ניתוחים פלסטיים שוני במטרה להיראות צעירים ואטרקטיביים יותר. לא מדובר בתופעה ישראלית, אלא בתופעה נפוצה בכל העולם המערבי. אנשים מבוגרים בוחרים לבצע ניתוחים כמו הסרת קמטים, מתיחת פנים ועוד טיפולים אסתטיים שונים הקשורים לדימוי הגוף במטרה להשתלב טוב יותר בעולם שהולך והופך לצעיר יותר ויותר.

ניתוחים פלסטיים נפוצים ביותר
עדיין אין לנו אפשרות לקבל נתונים סטטיסטיים אודות גילאי כל המטופלים בקליניקות השונות לכירורגיה פלסטית, אולם ידוע מהרבה עדויות של רופאים מנתחים המתמחים ברפואה פלסטית כי מעט מאוד נשים מבוגרות בוחרות לבצע ניתוחי הרמת חזה, ניתוחי מתיחת בטן או אפילו ניתוחים לשאיבת שומן. העובדה היא כי החלקים הללו שנחשבים לאטרקטיביים ביותר מבחינה מינית פשוט פחות חשובים לאוכלוסיות המבוגרות יותר שמחפשת פתרונות אסתטיים מסוג אחר.

אז מה אנשים מבוגרים מנתחים?
בפועל, לנשים וגברים מבוגרים חשוב הרבה יותר מראה הפנים מאשר מראה החזה או הבטן. רוב הניתוחים אותם מבצעים אנשים מבוגרים הם ניתוחים פלסטיים כגון הקטנת תנוכי אזניים, ניתוחי מתיחת פנים או ניתוחים אסתטיים אחרים הקשורים לגיל כמו הסרת צלקות או כתמים על העור, ואפילו טיפולים כמו הלבנת שיניים.

ניתוחי הרמת חזה למבוגרות
למרות זאת, ישנם עדיין נשים בגילאי הזהב שעדיין בוחרות לעשות ניתוחי הרמת חזה על מנת להרגיש צעירות יותר. נשים רבות מסרבות להשלים עם הגיל, ולקבל על עצמם את תכתיבי החברה, ורוצות להרגיש יפות ואטרקטיביות ולכבוש את העולם. ניתוח להרמת חזה גורם להם להרגיש צעירות ושייכות יותר וכל מה שגורם לנו להרגיש טוב הרי זה מבורך

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל