צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

23:07

seperator

 

לרבים מאיתנו, כתמים בפנים הם מפגע אסטטי הפוגע בתחושת הביטחון העצמי. הפנים הם החלק החשוף ביותר בגוף ועל כן אחד האזורים הרגישים יותר אשר עלולים לפתח כתמי עור. הדרך הטובה ביותר להימנע מכתמים בעור הפנים היא הימנעות מירבית מחשיפה לשמש ולקרינתה (קרינת UV), שהיא הגורם מספר אחד להופעתם של הכתמים. בנוסף כדאי להימנע מחשיפה לזיהום אוויר וכימיקלים, אשר גם הם מקדמים היווצרות כתמים בעור.

 

שיטות להסרת כתמים מהפנים

קיימות מספר שיטות להסרת כתמים מהפנים:

משחות רפואיות - זהו טיפול בו מורחים את המשחה באופן נקודתי על הכתמים, במשך לפחות חצי שנה. הטיפול פנים מתאים לנמשים וכתמי שמש קטנים. חשוב להקפיד על מריחת קרם הגנה על האזור שנמרח במשחה.

פילינג - ישנם כמה סוגי פילינג: פילינג לייזר ופילינג כימי (שטחי,בינוני ועמוק). הפילינג השטחי יכול להתבצע על ידי קוסמטיקאית ועבור האחרים נדרש רופא עור או פלסטיקאי. הפילינג השטחי מקלף את שכבת העור העליונה (האפידרמיס), בעוד הבינוני מגיע לשכבה העליונה של הדרמיס (שכבת העור שמתחת לאפידרמיס) ואילו העמוק מגיע לחלק העמוק של הדרמיס יותר בעור. ההחלמה בטיפול השטחי תהיה מהירה מאוד, בבינוני תארך בערך כשבוע ואילו בעמוק בערך שבועיים.

טיפול בקרני אור - זהו הטיפול החדשני ביותר בתחום הסרת כתמים מהפנים ובכלל. טיפול זה נעשה באמצעות קרני לייזר חלשות אשר מטפלות בכתם והוא אינו פולשני. בטיפול מסוג זה אין כמעט תופעות לוואי וההחלמה מהירה ביותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל