צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

15:46

seperator

 

כאשר הדם המוחזר אל הלב "נתקע" בנימי הדם בגוף, נוצרות "דליות". (עורקים מובילים דם מהלב, וורידים מובילים דם אל הלב). כאשר שסתומי הורידים האמורים לכוון את הדם בכיוון אחד (הלב) לא מתפקדים כשורה, זה יותר בעיה בזרימת הדם- הדם באותם המקומות זורם לשני הכיוונים ועלול להיאגר בתוך הוריד או נימי הדם עצמם.

 

כיצד נוצרות בעיות ורידים?

יכול להיות שבעיה גנטית היא בעלת מספר גורמים לבעיות ורידים. מדובר בקרישי דם שנוצרו מסיבות שונות- יכול להיות שהאנזים המפרק את קרישי הדם אינו פועל באופן תקין, פקקת ורידים עמוקה, גורמים שונים שמפניהם אין תחלופת דם מספקת- כמו חוסר בכושר גופני או עישון סיגריות, דלת ורידים או לחץ דם שנתקע במקום אחד עקב עמידה ממושכת או ישיבה ושכיבה (מצב סטטי). אלו הלוקים בבעיות ורידים מדווחים על כאב בזמן הליכה ולהיפך, נפיחות באזור הרגליים או הקרסוליים, צבע חום של העור ובעיקר בקרסוליים, דליות ברגליים, גירודים וכאבים ברגל.

 

כיצד ניתן לטפל בבעיות ורידים?

אופן הטיפול משתנה מאדם לאדם ונערך לאחר אבחון. הגיל הוא גורם משפיע, כמו גם מצבו הבריאותי הכללי וההיסטוריה הרפואית של אותו אדם מצד שני, חומרת הבעיה עצמה גם היא קובעת את דחיפות הטיפול. הטיפול כולל שיטות שונות להזרמת הדם ברגל- תרופות (לדילול הדם) עשויות לעזור, ניתוח (לא נפוץ, אלא תלוי בדרגת החומרה) ותרגילים בישיבה.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל