צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

10:54

seperator

 

נקודות חן- הן נקודות שמוסיפות ליופי העור. כך לפחות חשב מי שכינה אותן כך. כיום, נקודות חן צצות ומתרבות, וההעדפה היא בעיקר להסיר אותן. הן מתהוות וגדלות על חלקות שונות בגוף ואינן פוסחות על הפנים ובולטות, ויותר ויותר אנשים מחפשים הסרת נקודות חן.

 

רבים מתבלבלים בין נקודת חן לשומה

שומה היא נגע שפיר המורכב מתאים בשם מונוציטים שמייצרים פיגמנט חום בשם מלנין, או מתאי נבוס. שומה היא בעלת גבולות ישרים ומופיעה על העור בגוון אדמדם או חום. נקודת חן היא ביטוי כללי יותר לנגעי עור כאלו ואחרים המכילים תאי נבוס (תאי שומה) בצבע חום שאוגדו ביחד. אם- כן, שומות הינן סוג של נקודות חן. הן מופיעות מגיל שנה ועד לגיל ארבעים כשזמן השיא שלהן זה בין הגילאים 10 ל- 20. כמות נקודות החן, צורתן וצבען נקבע על פי רוב באופן תורשתי. כשנקודת חן משתנה, זה עלול להעיד במקרים מסוימים על נוכחותם של תאים סרטניים בעור ולכן דרוש לכך אבחון מידי רופא עור.

 

למצוא להסרת נקודות חן מחיר טוב

אם הנכם מעוניינים למצוא לנקודות חן מחיר טוב, שיטוט קל באתרי האינטרנט יוכל לתת לכם מושג לגבי רמת המחירים ושיטות. ישנן שיטות שונות כמו הסרה בלייזר, חנקן נוזלי או שיטות טבעיות (כימיות) אחרות ששורפות את הנקודה. אם נשארת צלקת או לא- תלוי בסוג העור ובידיו המיומנות של המסיר. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל