צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

18:04

seperator

 

ורידים בולטים בידיים באים לידי ביטוי פעמים רבות באוכלוסיות של ספורטאים, רקדנים, שחיינים ואנשים שעושים פעילות פיזית רבה. אך לא רק הספורטאים שבינינו סובלים מבעיה זו, גם אצל אנשים אחרים עקב תופעות גנטיות, שינוי הורמונאלי, עישון סיגריות, לחץ דם ועוד מיני סיבות תופעה זו נפוצה מאוד.

 

הורידים בגופנו אחראים לסילוק הפסולת מגופנו באמצעות זרם הדם ופעילות הלב. כאשר נוצר פקק בזרימת הדם בוורידים נוצר עומס באזור מסוים של כלי דם והתוצאה הפיזית היא ורידים בולטים בכל חלקי הגוף.

לעיתים הבעיה היא רפואית ויש ללכת לבדוק אותה אצל מומחה ולעיתים התופעה היא אסטטית בלבד.

 

מה הפתרון?

פעמים רבות בחורות רבות מתביישות בתופעה הנפוצה "ורידים ברגליים" ומונעות מעצמן לבישת חצאיות ולבוש קצר, כנ"ל לגבי ורידים בידיים. אם כן, מה הפתרון? כיצד נוכל להעלים את הקווים הכחולים המטרידים מעינינו ?

ישנם שיטות רבות , להלן המומלצות ביותר:

- רבות בוחרות בשיטת העלמה בלייזר שסיכוניה מועטים והחלמתה מהירה. בתהליך זה באמצעות מכשיר לייזר מחדירים לווריד זרם הגורם לסגירתו.

- אופציה נוספת היא שימוש שליפת הוריד הבעייתי באמצעות מחט. הסיכונים קלושים והתוצאות מובטחות.

- באמצעות ניתוח בהרדמה ניתן לחתוך את הורידים הלא רצויים. שיעור ההצלחה והתוצאות גבוהות מאוד אך ההחלמה מעט יותר ארוכה מהאופציות האחרות. חסרון נוסף הוא שמדובר בניתוח לכל דבר.

 

שיקולים 

כאשר מחליטים לעבור ניתוח או טיפול לורידים בולטים יש לשים דגש על גיל הלקוח, מצב בריאותי ורקורד רפואי. כמו כן יש לשקול האם מדובר בבעיה רפואית או אסטטית בלבד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל