צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

18:36

seperator

 

הזעת יתר ברגליים (בכפות הרגליים) נקראת גם PLANTAR, והיא מזוהה כהזעת יתר מוקדית. לזיעת רגליים יש תופעות נוספות שגורמות למזיע מבוכה או אי נוחות, כמו ריח רגליים פטריות כתוצאה מהלחות ועוד. חלק מהתופעות הנלוות עלולות להמשך זמן רב ללא קשר לתופעה שהחלה אותם, ולכן חשוב מאוד לטפל בכך בהקדם ולא לדחות את הקץ.

 

הזעת יתר ברגליים ובכלל

הזעה היא מנגנון הקירור של גופנו. כשגופנו חם מעבר לאיזון הטבעי שלו, גופנו מוצא דרך עצמית לקירורו וזאת על- ידי זיעה. לעומת זאת ידוע שגם בקור מופרשת זיעה, לכן אין נוסחה קבועה לכך- מצד שני ניתן לומר שזו תופעה המועברת בתורשה וגיל הופעת ההזעה בדרך כלל צפוי וידוע. כשכף הרגל עטופה בגרב ואף במצב פתוח לאויר הרי שמצטברת סביבה לחות, שהיא מצע אידאלי להתפתחות דלקות עור, פטריות וחיידקים שונים אשר מתרבים במצב של חוסר איזון.

 

מהו הטיפול להזעת יתר ברגליים? 

ראשית חשוב מאוד לאוורר את הרגל וללכת בנעליים פתוחות. הזעת יתר היא רק גורם אחד לתופעות העלולות לקרות בכף הרגל כמו פטרת ודלקת, וטיפול ישיר בתופעות אלו לא יגרום להפסקתה של ההזעה שרק ממשיכה לדרבן את התופעה. בין השיטות למניעת התופעה מלכתחילה, ישנה שיטת הבוטוקס, כשהרעלן שמופרש מונע מבלוטות ההזעה לפעול על- ידי נטרול התקשורת בין תאי ההפעלה. איכות החיים משתנה לבלי היכר! אולם חשוב להתייעץ עם רופא לפני ההחלטה על כך.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל