צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

13:33

seperator

 

תהליך ההזדקנות מביא עמו המון טוב, עם זאת הוא מביא עמו גם קמטים באזור הפנים וחריצים שאינם מחמיאים לנו תמיד וגורמים לנו למראה עייף יותר. עם השנים הגמישות של עור פנינו נעשית פחות אלסטית, בעקבות התמעטות בייצור של הקולגן שמאפשר את גמישות עור הפנים.

 

התנועות הטבעיות של פנינו ביום יום - כגון צחוק, חיוך, דיבור - גורמות להיווצרות של קמטים בחלוף השנים, דבר זה אינו בר מניעה. עם זאת גורמים סביבתיים רבים גם הם גורמים להיווצרות קמטים ובהם אנו יכולים לשלוט.

 

כיצד ניתן למנוע קמטים?

לא ניתן למנוע קמטים לחלוטין, שכאמור מדובר בתהליך טבעי של הגוף. לעיתים הגנטיקה של הגוף גם היא גורמת להאצה של הופעת קמטים בפנים. עם זאת ניתן למזער אותם ולדחות את הליך הופעת הקמטים ע"י הימנעות מפעילויות המאיצות את הופעת הקמטים. גורמים סביבתיים רבים כגון היחשפות מוגזמת לשמש ואורח החיים של האדם מאוד מזיקים לעור הפנים. ניתן להימנע מהופעת הקמטים ע"י שימוש בקרם הגנה כאשר נחשפים לשמש. כמו כן שמירה על תזונה נכונה גם היא משחקת תפקיד באיכות עור הפנים - ירקות, אוכל שעשיר בויטמין E ו- E12. כמו כן קיימים תכשירים קוסמטיים רבים שגם הם מהווים עזר כגון קרם לחות לפנים. עישון הוא גם גורם מרכזי בהיווצרות קמטים, כמו כן מצבי מתח.

 

טיפולים למניעת קמטים

התפתחות הטכנולוגיה, תחום הקוסמטיקה והניתוחים הפלסטיים מעניקים פתרונות למניעת או העלמת קמטים. טיפולים אלה מבוססים על טיפוח עור הפנים ומתן מראה צעיר ע"י האצת ייצור הקולגן. הטיפולים נעשים ע"י הזרקה של חומרים כגון חומצה היאלורוגית, הזרקת קולגן, בוטוקס שמרפה את השרירים ועוד מגוון טיפולים. ניתן להסיר בימינו קמטים בלייזר, למלא קמטים ולבצע הליכים רבים להעלמתם ולהענקת מראה צעיר.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל