צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

13:27

seperator

 

אנו חיים במדינה שאין בה הפסקה. ממלחמות לפיגועי טרור, המרדף אחר הכסף ואיכות חיים גבוהה ועוד, ויש רבים מאיתנו הלוקים בעקבות כך בהזעת יתר בלילה. בנוסף, בארצנו השמש שופעת ואף בלילה חם, מה שמגביר את המצאותה של התופעה הזו. חמישה אחוזים מהישראלים סובלים מתופעה זו, אשר מגבילה לעתים קרובות את מי שלוקה בה בכל מיני פריטים אסטתיים ואף נחשבת לבושה. את תופעת הזעת היתר מחלקים לשני תחומים: הזעה ספונטנית, והזעת לילה.

 

מהי הזעת יתר? 

הזעה הינה סילוק פסולת חנקנית מן הגוף, ויש לה תפקיד נוסף בויסות הטמפרטורה של הגוף על ידי קירורו. הזעת יתר פירושה הזעה ללא קשר לתנאי הסביבה או לפעילות גופנית. גם הזעת יתר מתחלקת לשני תחומים: להזעת יתר כללית ולהזעת יתר מוקדית. המוקדית מופיעה במוקדים ספציפיים בגוף כמו סביב בתי השחי, המפשעות, כפות הרגליים ועוד ואילו הכללית מתבטאת בכל חלקי הגוף עקב תופעות הורמונאליות כמו גם תפקוד של בלוטת התריס ועוד. ישנו טיפול מונע להזעת יתר – אחדים מהטיפולים תפקידם להשפיע לאורך שנים רצופות ויש טיפולים שגרתיים יום- יומיים. ראשית, מוצאים את הגורם לתופעה זו. שנית- ניתן לנקוט כטיפול באחת מהדרכים הבאות: ניתוח סימפטומי, הזרקת בוטוקס, אמבטיות דריוניק, מלחים על בסיס אלומיניום, שימוש בזרם חשמלי חיצוני ועוד.

 

במה עוזר שימוש בבוטוקס למניעת הזעת יתר בלילה? 

מדובר בטיפול שבו מוחדר רעלן שמנטרל פעילויות שרירים ובכלל זה את הבלוטות המפרישות זיעה. היות וברוב המקרים יש צורך לחזור עוד מספר פעמים להשלמת טיפול (לפחות עוד פעם אחת), יש להמתין תקופה של כמספר חודשים בין טיפול אחד למשנהו. זהו אמנם טיפול שפותר את הסימפטום ולאו דוקא את הבעיה האמיתית העומדת מאחורי התופעה, ויש לבדוק אותה לעומק.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל