צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

19:01

seperator

כיום, בעידן שבו ניתן לשלוט בכל תו הבעה בפנים או בגוף בכלל, וישנה היכולת לשנות איזה איבר שנרצה על פי דרישה - בין אם לצורך רפואי או בין אם לצורך אסתטי, כל שצריך הוא לפנות למנתח פלסטי אשר יערוך לכם הדמיה, יערך את מידת הסיכון וישאיר אתכם מרוצים.

חלק מהסיבות לשינויים באיברי הגוף היא גודל שאינו פרופורציונאלי לחלק השני המקביל לו. למשל - ניתוח אף, הרמת עפעפיים או מתיחת פנים, הקטנת שפתיים ועוד. 

הקטנת שפתיים שעברו הגדלה
ישנן בנות אשר עברו ניתוח סיליקון ואינן מרוצות מהתוצאות. למשל בשפתיים. מקובל כיום להזריק לאיברים שונים בגוף על מנת לעצב או לחטב את האיבר המדובר, אולם במקום להגדיל בכמות שמספיקה למראה כפי שנצפה בהדמיה, כנראה שהמדידה של החומר לא הייתה מדויקת או שמכל סיבה אחרת התוצאות פשוט לא ענו על הציפיות. במקום ללכת מדחי אל דחי, ישנו פתרון מקצועי שנועד להקל על אותם מטופלים שסובלים מתוצאה של טיפול שלא ענה על ציפיותיהם. ממש כמו שישנו ניתוח להצרת היקפים, ישנם פתרונות שונים להסרת רקמות או עודפי סיליקון ולהקל על אותו מטופל. לעתים האסימטריה נובעת מהשתלה לא מוצלחת של סיליקון אשר יוצרת עומס בצד אחד ופחות בצד השני. גם אם האסימטריה מתגלה שנים לאחר הניתוח - ישנה האפשרות לחזור אחורה!!!

היכן לעשות ניתוח להקטנת שפתיים? 
יש לפנות לרופא מומחה בתחום ניתוח פלסטי. ישנן אפשרויות הדמיה תלת מימדיות שמאפשרות להדגים באופן מוחשי למדי את התוצאות הנבחרות. לפני הניתוח מחובתו של הרופא המנתח לפרוש בפנייך את הסיכונים האפשריים לניתוח אשר יפחיתו את הסיכוי לרשלנות רפואית. את הטיפול רצוי לעשות על- פי המלצות ואצל רופא בעל ניסיון בתחום לאורך שנים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל