צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

08:29

seperator

החיים הם מרוץ אחר הזמן. אומרים שכשילדים ממתינים לתקופה שהופכים למבוגרים, אולם כשהופכים למבוגרים, רוצים לחזור חזרה ולהיות ילדים, ואחת השיטות להענקת מראה צעיר יותר יכולה להיות האטת הזדקנות העור באופן טבעי או הסרת קמטים למי שהקמטים מעטרים את פניו. לא ניתן לשלוט באמת בקצב ההזדקנות של העור, משום שלגנטיקה ולזמן יש את הסימנים שלהם.

מה שכן ניתן לעשות לאחר שכבר צצו הקמטים, זה טיפול מיוחד להסרת קמטים, שהוא יכול להיות אחד מבין ניתוחים פלסטיים רבים שמוצעים לקהל המטופלים הרחב.

הסרת קמטים בפנים
ידוע, שמניעת קמטים היא הדרך הטובה ביותר להעלים אותם, אולם כשהם כבר קיימים ניתן לטפל בהם. את הטיפול מחלקים לטיפול פולשני (ניתוח) ולטיפול לא - פולשני - טיפוח באמצעות משחות וקרמים מיוחדים - הדרמטולוג הוא הכתובת להתייעץ איתו בנושא. כיום, ניתן להשתמש בניתוח מתיחת פנים אולם המתיחה לא חייבת להיות בהכרח מלאה, אפשר לעשות מתיחת פנים חלקית רק לאזור הרצוי, לדוגמה - אזור העפעפיים.

מילוי קמטים בפנים
ישנה שיטה למילוי הקמטים - אשר מעניקה מראה צעיר יותר בשנים או אפילו בעשרות שנים. השיטה למילוי הקמטים באמצעות הזרקה של חומרים טבעיים כמו סידן, חומרים ביולוגיים כמו סיבי קולגן וחומרים סינתטיים - סיליקון. חשוב לדעת שהטיפול בסיליקון הינו בלתי הפיך ומי שהחל את הטיפול באמצעות שיטה זו גם ימשיך בה.

זריקות בוטוקס בפנים
בזריקות בוטוקס יש לבחור באופן מוקפד את הרופא הדרמטולוג שעורך את הטיפול. מדובר בחומר רעיל ששימוש בכמויות מהולות שלו בלבד יעיל לטיפול - ואילו ריכוז גבוה של החומר בדם עלול לגרום לתופעות בלתי רצויות וגם בלתי הפיכות. התופעות שמגיעות לאחר הטיפול זמניות ונעלמות בדרך כלל לאחר מספר ימים או מספר שבועות מהטיפול

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל