צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

03:49

seperator

לפני מאות שנים, אנשים נעזרו ברפואה טבעית שכיום אנו קוראים לה "רפואה משלימה" כדי לשפר את המראה שלהם, וגם לעשות את טיפולי האנטי אייג'ינג. מרקחות שונות היו פועלות על העור וגורמות לו להיראות חיוני יותר, לא שומני ולא יבש, חסר פצעים או טיפול של נמשים. טיפולי יופי כוללים לא רק טיפוח העור אלא העלמת השקיות הכהות סביב העיניים, פדיקור רפואי, הסרת שיער ועוד.

 

כיום, המכשור החדיש משמש לשיטות אחרות לגמרי כדי להשיג את אותן התוצאות. והיתרון? השגה מהירה יותר של תוצאות וזמן טיפול קצר יותר.

 

טיפולי יופי לטיפוח 

נכון, ישנן תרופות סבתא שיעזרו לנו להפוך את העור לחיוני יותר ואפשר להסיר שיער גם בשעווה ביתית, אולם לא ניתן לעשות ניתוח של הגדלת או הקטנת חזה לבד, מתיחת פנים במקרה הצורך, הרמת עפעפיים ועוד. הרפואה המתקדמת והניתוחים פלסטיים עוזרים לאישה הצעירה הרוצה שינוי אסתטי כמו גם לאישה המבוגרת יותר המעוניינת להשאר צעירה לזמן רב יותר. ישנם טיפולים רפואיים שקשורים למשל במחיצת האף - עקב חסימה חלקית של מערות האף - ויתכן שזוהי כבר הזדמנות לשינוי אסתטי. יותר קל לעתים לקחת החלטה בנוגע לטיפול יופי בפנים שהם המראה לנפש שלנו, מאשר לקחת החלטה לטיפול יופי שקשור בחלק אחר יותר מוצנע של הגוף. כך או כך, חשוב לקבל מראש אישורו של רופא מטפל ולקבל פירוט לגבי כל הסיכונים הנעוצים בכל טיפול וטיפול. 

 

טיפולי יופי הולכים ומתקדמים. שיא הקידמה תמיד לפנינו!

עם השימוש בטכנולוגיות זעירות ("ננוטכנולוגיה"), המכשור הולך וקטן ואיתו גם הדיוק מתחדד. הטיפול הופך לממוקד יותר בטיפול בכתמים על העור, בלייזר המשמש לטיפולים שונים, בוטוקס ושאר שיטות. לא כל מכון משתמש בטכנולוגיה המתקדמת, לכן חשוב לשמוע גם לגבי הטכנולוגיה המשומשת והסיכונים האפשריים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל