צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

19:49

seperator

 

נשים רבות סובלות מהופעה של ורידים בולטים ברגליים ומנסות להסתיר אותם בכל דרך אפשרית. אותן נשים מונעות מעצמן ללבוש חצאיות קצרות, מכנסונים ולהרגיש חופשי בלבישת בגד ים בחוף. הימים האלו תמו - יש פיתרון לתופעת הורידים ברגליים.

 

כיצד מופיעים ורידים ברגליים?

הופעה של וריד בולט ברגל יכולה להיות אסטטית בלבד או דבר שצריך להתייעץ עם רופא עליו. הורידים אחראיים על הספקת הדם ומאפשרים את הזרימה שלו ברחבי הגוף ובעקבות כך פעילות תקינה של הלב. כאשר לחץ הדם גבוה או שיש עומס בזרימת הדם אנו עדים לתופעה הפיזית של הופעת ורידים בולטים באזורים הפקוקים. אם אישה או גבר החליטו להסיר ורידים יש לשים דגש על הגיל, המצב הבריאותי והאם מדובר בהפרעה אסטטית בלבד או בעיה רפואית שדורשת טיפול.

 

 

באילו אוכלוסיות הופעת ורידים ברגל היא נפוצה?

ורידים בולטים ברגליים נובעים פעמים רבות מעבודה ממושכת וכושר גופנים גבוה ובעקבות זאת ניתן לראות את התופעה של ורידים בולטים פעמים רבות בקרב רקדנים, ספורטאים ושחיינים שמרבים בפעילות גופנית. עם זאת ההופעה של ורידים ברגליים יכולה להיות גם בעקבות גנטיקה ותורשה, בעקבות שינויים הורמונאליים, גם סיגריות יכולות להשפיע על כך, תופעות של לחץ דם ועוד. על כן ניתן לראות את התופעה הזו בקרב נשים רבות וגברים כאחד.

 

מה הפתרון להעלמת ורידים ברגל?

עולם הקוסמטיקה והניתוחים הפלסטיים מעניק לכל אישה להעלים את הפגמים שכל כך מפריעים לה באמצעות טיפולים שונים. הטיפולים להעלמת ורידים ברגלים הם מהנפוצים ביותר ורבות הן הנשים שבוחרות לקחת את הסיכון הקל מאוד שבדבר ולהעלים את הורידים. באמצעות לייזר ניתן להסיר ורידים בולטים ברגליים ולהחלים באופן מהיר ולקבל תוצאות יעילות. ניתן לשלוף באופן כירוגי וריד באמצעות מחט. ניתוח פלסטי תהליך פולשני יותר יהיה ניתוח שמסיר את הוריד לחלוטין , מדובר בסיכון הגדול ביותר משאר האופציות אך היעיל ביותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל