צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

21:49

seperator

 

טביעות ועקבות הגיל אשר מופיעים לבקרים בכל חלקי הגוף ולרבות הפנים הם תופעה שניתן כיום לפתור אותה בעזרת טכניקות מתקדמות. חלק מהטיפולים מצריכים מעקב וטיפול חוזר עקבי חלק מצריכים מספר טיפולים חוזרים וחלק נפתרים ביום אחד. אחת השיטות להעלמת קמטים היא מילוי קמטים בפנים.

 

חומרי המילוי המשמשים למילוי קמטים בפנים מתחלקים לחומרים טבעיים, לחומרים סינתטיים למחצה, ולחומרים סינתטיים לחלוטין. חומרים טבעיים נקלטים בגוף בקלות לעומת חומרים סינתטיים. 

 

מילוי קמטים בפנים בעזרת חומרים טבעיים

אחת השיטות הטבעיות למילוי קמטים בפנים היא מילוי שומן, ממש כמו במקומות אחרים בגוף.סיכויי ההצלחה של מילוי מסוג זה עולים ככל שהאזור המטופל נרחב יותר ובעל תנועתיות פחותה. השומן אף משמש כחומר מילוי לאזורים בגוף שעברו התדלדלות שרירים ושומן כמו למשל זרועות הידיים. את השומן שואבים מגופו של המטופל - מאזור האגן, הירכיים או הבטן, הוא עובר עיבוד מסוים ומוזרק בחזרה לגוף. תוצאות הטיפול הן הטמעה מלאה של חלק מכמות השומן שהוזרקה, לעומת פירוקו ככל שומן בגוף. למעשה, רק אחוז נמוך מאוד של שומן נספג לגוף באופן מיידי בשורה התחתונה, אולם מחזיק לאורך זמן רב ביחסית לשאר סוגי המילויים. 

 

מילוי שומן בפנים באופן סינתטי

הקלציום הידרוכסילפטית - שם מסחרי :Radiesse , מיוצר ככדוריות מיקרוסקופיות בתוך תרחיף קולגן, כשהכול מוזרק אל תת העור של המטופל. זהו מוצר שמככב כבר עשור בטיפולים אורתופדיים ( לעיצוב מבנה גוף ולמילוי עצם), ובתחום הקוסמטיקה הוא עדיין בשימוש מתחיל. הכדוריות המיקרוסקופיות מתמוססות בגוף תוך שנה וחצי עד שנתיים ולכן טיפול מילוי קמטים מסוג זה נחשב לעמיד במיוחד. זהו חומר שנחשב בטוח מאוד לשימוש, ואינו גורם לרגישות יתר או לסיבוך מיוחד. כך הוא משמש לטשטוש צלקות בפנים, לעיצוב מחדש של קוי מתאר בפנים ועוד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל