צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

08:50

seperator

 אם לפני שנים אחדות המראה המדושן היה המראה הנאה שנתפש כמראה הבריא ולכן גם מושך ומקובל בחברה (אולי משום שגוף נשי מלא הוביל למחשבה שיש את כל המרכיבים הנחוצים לצרכי רבייה וגידול ילדים), הרי שכיום גוף מלא מקבל יחס שלילי, משום שעם הזמן המראה המלא מקרין סיכון או נטייה לתפיסת מחלות שונות שקשורות באי חילוף חומרים, יכולת הישרדות מינימלית ונטייה ללקות במחלות שונות כמו לחץ דף והתקפי לב באופן עקיף, לעומת אלו שהגוף שלהם יודע לנצל באופן "חכם" יותר את האנרגיה או לפחות טיפוס טמפרמנט.

טיפול בצלוליטיס בימינו
היום יש אין ספור שיטות לטיפול בצלוליטיס ובמראה השמן - החל מדיאטות ומתהליכים טבעיים שמתמרנים את הגוף לשינוי במשקל ובמראה, וכלה בניתוחים פלסטיים כדי ליצור שינויים קיצוניים בטווח קצר ביותר של זמן (מספר שעות). נשים וגברים רבים כיום פונים אל קליניקות לאסתטיקה, ברוח ה"כאן והעכשיו". אנחנו חיים רק פעם אחת, אז למה לא להביא לתוצאות מהירות אם אפשר?

טיפול נכון בהצרת היקפים
טיפולים להצרת היקפי גוף בגברים ובנשים חייבים להיות תוצאה של תהליך מחושב, לאחר פנייה לפחות לשני רופאים מנתחים כירורגיים מומחים, כדי לקבל כמה שיותר חוות דעת בעניין. המפגש המקדים יפנה את המטופל לבדיקות שונות, כמו גם שיסביר מה כרוך בכל טיפול וטיפול אפשרי.

מגזיני אופנה - אשליה שתפסה נפח
האשליה בדבר נתוני גוף של דוגמנים ודוגמניות בפרסומות במגזינים ובשלטי חוצות מביאה בשורות מטעות: מה שנתפש כיום כמוצר מוכר ושמעורר הדי תמיכה הוא המראה השדוף (לדוגמה - מכנסי הסקיני). הטעות העיקרית כאן היא להאמין שבאמת אלו היחסים האמיתיים במה שמשתקף מהתמונה. למעשה, המציאות יפה יותר מכל דמיון, ויותר מכל תוכנה לריטוש תמונות ולגרפיקה, ולכן רצוי לחזור אל היופי שבמקורות ולהפוך אותו בחזרה מוקד העניין.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל