צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

05:14

seperator

 

הקידמה חוגגת, ואנחנו עטים על כל דרך שתעזור לנו להיראות צעירים יותר, בלתי פגומים, משופרים ואחרים ממה שהיינו. את מקומן של מכונות ישנות תפסו טכנולוגיות משופרות אשר פחות פוגעות בעור או תפקוד גופני כזה או אחר, מצמצמים את תופעות הלוואי שלאחר הטיפול, ומשרתות את כל קהל הצרכנים של טיפולי אסתטיקה למיניהם.

 

למרות העלייה בביקוש לניתוחים פלסטיים וכן היצע הרב של המכונים הגדולים כקטנים, יש לניתוחים פלסטיים עלויות גבוהות במיוחד, וכן המחירים אינם מרתיעים את מי ששמע את הסיכונים הכרוכים בניתוח ועדיין בחר לעשות אותו. 

 

מתמחה או רופא?

ישנן הערכות של אלפי ואף עשרות אלפי ניתוחים פלסטיים מדי שנה, והכמות אך עולה בעקבות ההיצע והלימודים בתחום, מה גם שככל שיותר אנשים עושים את זה- זה הופך לפופולארי יותר. שוק הניתוחים פלסטיים המקומי מנסה להתחקות אחר הטיפולים החדשניים שנערכים בארצות הברית, אולם עד שכל הטיפולים יגיעו אלינו, בינתיים ניאלץ לטוס לשם כדי שהרופא הטוב ביותר יעשה את הניתוח, או שזהו ניתוח יחודי . העלות אולי יקרה, אולם חשוב מאוד ללכת למי שהיוקרה מדברת בעדו מאשר למנתח שאינו ידוע לרבים ואין עליו המלצות מיוחדות. כשאתם נרשמים לניתוח זול יותר, ודאו כי מי שיבצע לכם את הניתוח הינו הרופא המדובר ולא מתמחה, באילו סוגים של חומרי מילוי משתמשים ואיך בדיוק הניתוח הולך להתבצע. 

 

אז מה העלות של ניתוח קוסמטי?

רוב קופות החולים לא מכסות לניתוח פלסטי מחירים אפילו לא כשמדובר בניתוחים השכיחים ביותר - ניתוח אף. בררו מה כולל ביטוח של אותו ניתוח שאליו אתם נכנסים, ומה העלות. אם אתם עושים ניתוח משולב כדי לפתור את כל הסיבוכים תחת הרדמה אחת, בדרך כלל לא תינתן הנחה על הטיפולים, אלא כל טיפול יזכה למחיר הרגיל שלו, למרות שבניתוח משולב כרוכים סיבוכים רבים יותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל