צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

01:49

seperator

היום קעקוע הוא עניין אופנתי, אולם כבר בתקופת המקרא יש עדויות ואזכורים לקעקועים ("אות קין") שונים, כמו למשל עבדים נרצעים. בהמשך היו אלו הנאצים שהטביעו את חותמם על עורם של היהודים שביקרו במחנות ריכוז והשמדה, וגם ארגוני פשע נוהגים להטביע קעקוע שיש בו סמל של הארגון, על מנת שיוכל להיות מזוהה עם הארגון או כסימן לכך שעבר את "מבחני הקבלה" לארגון. היום, ניתן לגשת לכל בעל מקצוע מקעקע מיומן (גם קטינים מתחת לגיל 16, באישור הוריהם) ולהשאיר עליהם חותם לכל החיים.
 

מהו הקעקוע ?
הקעקוע הוא החדרת חומר מסוים לשכבות העור, כאשר תאי ההגנה של הגוף לא מזהים אותו כחומר זר ולכן לא מסלקים אותו מן הגוף. הקעקוע תופס את מרקם העור, לא גדל יותר שיער במקום שבו החומר הוזרק מתחת לפני העור ובידה ומרקם העור משתנה (מתרחב עקב בעיות השמנה, "מדלדל" כשמרזים ומשנה את הצורה שלו עד כדי סימנים של "מריחה ועיוות" עם הזמן.

איך עושים הסרת קעקועים?
עד לא מזמן, הסרת קעקוע הייתה מותירה עור שחוק - כתוצאה מניתוחים פלסטיים שטחיים. בשנות השמונים השתמשו בלייזר שהוא על בסיס פחמן דו חמצני וחומר אידוי לקעקוע - כשבעצם גם רקמות העור נפגעות מזה. התוצאה - שאריות של קעקוע על פני העור. היום יש שיטה חדשנית להסרת קעקוע בלייזר, כשבזמן קצר ביותר הפיגמנט מוסר העור לא נפגע מכך.

איך עובדת השיטה החדשה
בשיטת הלייזר החדשנית, אורך גל הלייזר נבחר על פי צבע הפיגמנט. הגל עובר משכבת העור החיצונית אל עומק שכבות העור ומגיע אל הפיגמנטים, מבלי לפגוע בעור. למעשה, אנרגית הלייזר מפוררת את הפיגמנט שנותר מפורר בגוף ומתעכל ומסולק על ידי תאי הגוף.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל