צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

17:33

seperator

שיחת היום בנושא ניתוחים פלסטיים נסבה עד לא מזמן על ניתוחי חזה, אולם עם התקדמות לעבר העשור הנוכחי, שיחת היום הפכה להיות אנטי אייג'ינג וניתוחים להצערת ועיצוב הפנים. ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת לאיכות החיים לעלות ביחד עם מוצרים קוסמטיים להצערת עור הפנים וניתוחים אשר מאפשרים לנו להמשיך ולהפגין חיוניות גם למשך שנים ארוכות יותר.

 

בין אם זה ניתוח עפעפיים, ניתוח אף הגדלת שפתיים וניתוחי בוטוקס למיניהם. ישנם ארץ מרפאות וקליניקות ניתוח רבות אשר מאפשרות לשלב ניתוחים רפואיים ביחד עם ניתוחים קוסמטיים ביחד עם מיטב הרופאים בארץ ובעולם. 

 

ניתוחים קוסמטיים לשינוי מראה

לנתונים הפיזיים אותם העניק לנו הטבע יכולה להיות השפעה מכרעת לדימוי העצמי, לדימוי החברתי ולהשלכות הנגזרות מכך. ככל שהאפשרות להעניק לנו מראה מושלם הופכת לזמינה יותר, ניתן למצוא אנשים רבים שמעוניינים בניתוחים לשינוי מראה כדי להשוות סימטריה, אסתטיקה ועוד על פי רוח התקופה. הזמינות היא המאפשרת לתת ביטוי לחלומות אשר תופרים את הופעתנו החיצונית, מתוך האמונה שמראה חיצוני הוא המפתח לשינוי ולהצלחה, ואפילו להרגשה טובה יותר ביום - יום. ישנם סוגי ניתוחים פלסטיים רבים ושונים שמטופלים אשר התחילו טיפול בודד אחד יאלצו לעבור בעתיד בעקבותיו טיפולים נוספים ל"תחזוק" הגוף, ולכן יש לשקול כל סוג ניתוח לגופו על פי יתרונות וחסרונות. 

 

שינוי מראה - האם בלתי הפיך?

כשם שיש יכולת לשנות מראה בפעם הראשונה, יכול להיות מצב של "השבת המראה לקדמותו". האומנם? ניתן להעלות זאת בספק כאשר מדובר בניתוחים כמו ניתוח לשינוי מין, ניתוחי בוטוקס ועוד כל מיני ניתוחים שיש להם אופי בלתי הפיך. כשמדובר בסדרות טיפולי יופי, רצוי לשקול את הנושא לפני שנכנעים לתכתיבים תקופתיים על פי צו האופנה. כך או אחרת, לרופא המנתח יש המלצות משלו לגבי הניתוח כמו גם את החובה לפרט את היתרונות ואת החסרונות העומדים בפני המטופל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל