צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

09:01

seperator

 אחת השיטות לאבחון כולל של כל הגוף ולטיפול ממוקד היא באמצעות כפות הרגליים. שיטת הרפלקסולוגיה שנהוגה בימינו פותחה בשנת 1913 על ידי ויליאם פיצ'ג'ראלד, ובהמשך שמה "רפלקסולוגיה" הוטבע על ידי יוניס אינגיהאם, שגם לו יד ורגל בעניין. למרות השיטה החדישה לעיסוי במגע בכף הרגל, מקורות השיטה מיוחסים דווקא לתקופות העתיקות - במצרים וגם בהודו. המונח "רפלקסולוגיה" הוא עברות המילה Reflection , שפירושה מאנגלית הוא "השתקפות". הכוונה היא שכף הרגל מחולקת למעשה לאזורים שמשקפים כל איבר ואיבר בגוף, כאשר נגיעה במיקום מסוים עשויה להשפיע על אותו איבר, למרות שאין לכך הסבר מדעי.
 

הרפלקסולוגיה מחלקת את כף הרגל לאזורים
על פי הרפלקסולוגיה ישנם ארבע אזורים - "אזור האויר" שכולל את הבהונות ומסמל את הראש ואת הכתפיים, אזור כריות כף ברגל המכונה גם "אזור האש" שמשקף את החזה וגם את הכתפיים עד לסימון הסרעפת. בכלל זה גם מצוי הלב. הקשת של כף הרגל מכונה "אזור המים" והיא כוללת את אזור הסרעפת עד לאגן הירכיים - נגיעה באזור זה תטפל בפחדים, ברגשות אשם, אהבות ותסכולים, והעקב "אזור האדמה" יכלול את איברי הרבייה והמין, שיסמלו את ההישרדות, הרכושנות והפוריות.

איך טיפול רפלקסולוגיה תורם למצב האסתטי של הגוף?
מלבד חומרי הסיכה השונים שבאמצעותם ניתן לחדש את העור בטיפול פילינג, המגע מסייע להמריץ את זרם הדם ואת חילוף החומרים בגוף, מה שעשוי אפילו לתרום לרענון עור הפנים. בנוסף להכול, הטיפול עשוי להאט את קצב הזדקנות העור, לחזק את המערכת החיסונית ולמנוע מחלות וחוליים שונים.

טיפול להפחתת צלוליטיס באמצעות רפלקסולוגיה
מי שזמנו בידו ודוגל באמצעים הטבעיים לקבלת אסתטיקה רפואית, בוודאי יפנה לתחום הרפואה האלטרנטיבית בכלל ולרפלקסולוגיה בפרט כדי לאתר את הגורמים לבעיית ההשמנה בגוף שלו ולטפל באופן עקיף וישיר באותם הגורמים, עד לקבלת תוצאות בשטח

אפשרויות נוספות בתחום הרפואה המשלימה
עור הפנים יבש או אדמומי? כדאי לדעת שלעתים קרובות גופנו 'מאותת' לנו דרך תסמינים הבאים לידי ביטוי חיצוני, על אשר מתחולל בגופנו.

זוהי למעשה גם תפיסתה של הרפואה המשלימה אליה משתייכת הרפלקסולוגיה, וניתן למצוא מגוון טיפולים אלטרנטיביים נוספים למען בריאות העור.

דוגמה לכך היא היא האירידיולוגיה, טכניקה שבמסגרתה מאבחנים בעיות בריאותיות דרך קשתיות העיניים, ולאחריה מתווים תכנית טיפול מותאמת אישית המבוססת על תוספים תזונתיים, ועל יצירת תפריט תזונתי אישי למטופל או המטופלת.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל