צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

23:42

seperator

בטן נפולה יכולה להיות התוצאה של תופעות רבות, כמו למשל - הפחתה במשקל כאשר תאי הגוף אינם נעלמים - הם נותרים בדמות מעטפת נפולה, משום שבעת ההשמנה עורם היה מתוח - ואיבד מהגמישות שלו - ואולי אף צבעו השתנה. לצורך השינוי הרצוי, קיימים ניתוחים פלסטיים למיניהם בעלי מגוון עלויות ניתוח להצרת קיבה למשל, לאחר לידה, תיקון פגמים מולדים ועוד.

 

כנגד התופעה, הקידמה הטכנולוגית מאפשרת כיום ניתוח למתיחת בטן - אף למי שאינו זקוק לכך מבחינה רפואית - אלא לצורך האסתטיקה גרידא. ניתוח למתיחת בטן יכול לגרום לשיפור הבטחון העצמי ולשיפור ההופעה, אולי מתאים לביצוע באם אותם אנשים שמעוניינים לעבור את הטיפול עומדים בתנאים. 

 

מה זה אומר ניתוח למתיחת בטן?

הבטן מחולקת לשלוש שכבות שרירים : שתיים אלכסוניות זו כלפי זו, ואחת שהיא אנכית. שכבות השריר עוטפות אחת את השניה - כשכל שכבה בעלת עומק שונה ממעטפת הגוף, והשריר האנכי, זה שמטופל בניתוח להשטחת בטן הוא האחראי על "הכנסת הבטן פנימה" בתרגילי התעמלות וכושר למיניהם (שאגב, מומלצים להפעלה גם בזמן מנוחה וישיבה לצורך האימון). מסיבה זו, אישה אשר מתכננת היריון לא תוכל לעמוד בתנאי הניתוח. המנתח הפלסטי ייתן חווות דעת על מצב העור וצבעו וכן יקבע לפני ניתוח מתיחת בטן את היקף מאגרי השומן.

 

כיצד מטפלים בבטן נפולה?

טיפול הצרת היקפים אשר יש לו הליך פשוט יחסית, נמצא במידה וריכוז השומן נמצא מתחת לגובה הטבור. במידה וריכוזי השומן גבוהים ואינם אחידים, יתכן שתידרש גם שאיבת השומן ביחד ובמקביל לניתוח למתיחת בטן. ישנם מקרים שבהם המטופל לא יידרש לניתוח להשטחת הבטן, אלא לשאיבת השומן בלבד. לאחר הניתוח תורגש בימים הראשונים אי- נוחות שנובעת מתחושת נפיחות בבטן, אולם לאחר מספר שבועות המטופל צפוי לחזור לפעילות ולתפקוד רגיל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל