צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

07:04

seperator

רבים בוחרים לקעקע את גופם ולחרוט עליו ציור אומנותי כלשהו בשלב זה או אחר בחייהם. פעמים רבות נעשה הדבר בגיל הנעורים כתוצאה של רצון להיות מעודכן אופנתית או לחץ חברתי מסוים. לעיתים נעשה הדבר מתוך פזיזות או מרד נעורים ולעיתים דווקא מתוך כוונה להצהרה חברתית, רגשית או פסיכולוגית שמתאימה לרוח של אותה תקופה. אך עם חלוף השנים נוצרים שינויים בדפוסי החשיבה ואז נוצר הרצון להסיר את כתובת הקעקע ולהיפטר ממנה.

 

בעבר נחשבה הסרת קעקועים לכמעט בלתי אפשרית אך עם השנים התפתחו שיטות וטיפול להסרה במחירים שונים. לפני כשני עשורים הטיפול המקובל להסרת קעקועים היה שימוש בלייזר על בסיס דו תחמוצת הפחמן שכלל את אידוי כתובת הקעקע יחד עם רקמת העור שמעליה. הוא נחשב ליעיל יחסית אך כלל זמן ריפוי ארוך והשאיר סוג של צלקת שהזכירה את מקום הקעקוע.

 

מסירים בלייזר

כיום קרני הלייזר החדישות הן הטיפול היעיל ביותר שמציע התקדמות גדולה ביעילות ההסרה של קעקועים. זוהי הדרך הנפוצה ביותר להסרה שמתבצעת על ידי הקרנה של קרני לייזר ממכשיר אל תוך העור. הקרן נספגת בפיגמנטים שנצבעו, יוצרת כוויה קטנה שנרפאת בהליך טבעי ומהיר יחסית וכך מושלת שכבת הפיגמנטים הצבועים. כל קרן משפיעה על פיגמנט בצבע אחר ולכן לקעקועים בעלי מספר צבעים יהיה צורך במספר קרני לייזר. כמו כן מדובר בתהליך של מספר טיפולים קצרים שבסופם ידהה הקעקוע ויעלם. המחיר של טיפולים אלה משתנה בין המרכזים הרפואיים המציעים אותו ותלוי גם בגודל ובסוג הקעקוע.

 

מטפלים אחרי ההסרה

יש צורך בהמתנה של מספר שבועות בין טיפול לטיפול בכדי לאפשר לעור לשוב לתקינות ולבסוף ישוב לקדמותו לאחר מספר חודשים מתום הטיפול האחרון. לאחר טיפולי עלולות להיווצר תופעות לוואי כמו רגישות ונפיחות של העור. כמו כן קיים סיכוי קטן להיווצרות צלקות ונזקי פיגמנטציה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל