צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

21:31

seperator

 

בתקופה המודרנית ישנה מודעות הולכת וגוברת לחשיבותו של המראה החיצוני שלנו. כולנו שואפים להיראות צעירים ואטרקטיביים, רזים בעלי עור חלק וללא קמטים או עודפי שומן מיותרים. המראה החיצוני שלנו מושפע ממספר גורמים כגון הגיל, אורח חיינו, מידת חשיפתנו לשמש, גורמים גנטיים ועוד. אחד האזורים בגוף, אשר נוטה לצבור שומן לא אטרקטיבי אחרי אזור הבטן והאגן הוא הסנטר. אנשים רבים פונים לעזרתם של ניתוחים פלסטיים לצורך שיפור המראה. הרפואה המודרנית מאפשרת לנו לבצע תהליכים קוסמטיים לשיפור המראה החיצוני המשפיע באופן ישיר על ההרגשה הפנימית שלנו. 

 

כיצד עובד תהליך שאיבת השומן?

בעזרת הרפואה המודרנית ניתן לבצע הליכים קוסמטיים רבים בצורה לא פולשנית, שאינה גורמת לכאבים ובתהליכי החלמה מהירים ופשוטים שאינם דורשים הכנה מוקדמת. תהליכים כמו מילוי קמטים בפנים, ואפילו הורדת שיער לצמיתות נחשבים להליכים פשוטים וקלים. אחת השיטות הנפוצות לשאיבת שומן בסנטר היא באמצעות הרדמה מקומית. השיטה כוללת החדרת כמות גדולה מאוד של מים ומתפרסת על כמה שעות. על פי שיטה אחרת העושה שימוש באולטרא סאונד כוללת מכונת שאיבה המופעלת באמצעות גלי קול המפרקים את המסה של תאי השומן באזור עליו היא מופעלת.

 

האם מדובר בהליך בטוח?

עבור כל אלה החוששים מהליך של שאיבת שומן בסנטר חשוב לדעת שהשימוש במכשיר האולטרא סאונד הוא בטיחותי לחלוטין, ומדובר בהליך אמין, משום שהמכשיר מבצע את הפעילות שלו אך ורק על תאי השומן אותם הוא מפזר, ואינו פוגע ברקמות העור או השרירים האחרות. באמצעות מכשיר האולטרא סאונד ניתן לבצע עוד מספר רב של הליכים קוסמטיים כאשר הפופולארי מבניהם הוא טיפול להסרת צלקות מהעור. חשוב לזכור שהטיפולים מתבצעים על ידי רופאים מוסמכים, מיומנים ומקצועיים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל