צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

15:19

seperator

 

לרוב, ניתוח לשינוי המראה בשאיבת שומן נתפש כמפלט האחרון והבטוח להסרת שומנים ולהצרת היקפים. "אם לא אצליח להשיל שומנים באמצעות אימון או דיאטה, אפנה לרופא שיעשה את העבודה". כאן חשוב לדעת, כי לצורך הסרת שומנים - יש להבין מאין נובעת הבעיה. לא תמיד הבעיה היא תוצאה של אכילת יתר- ישנה תופעה של נטייה להשמנה מלידה, או מבנה גוף בעייתי - כמו לדוגמה תופעת השדיים בקרב גברים, או אנשים המחפשים איך להפטר מסנטר כפול.

 

היכן ניתן לשאוב שומן?

המקומות הנפוצים לשאיבת שומן מהם באולטרסאונד הם אזור המותניים, הבטן התחתונה וירכיים- האזורים העיקריים להצטברות שומן בנשים צעירות ומבוגרות. ישנם עוד מקומות כמו הירכיים הפנימיות, הברכיים והזרועות. חשוב לציין, כי ניתוחים לשאיבת שומן אכן מסירים כמות שומן אולם בכמות מועטה יחסית - עד לבערך 2 ליטרים של שומן (בשאיבה סטנדרטית. שאיבה בינונית - עד 5 ליטרים של שומן), ועל - כן אין לקחת את הניתוח כתחליף לפעילות גופנית החשובה לחילוף החומרים ולכשירות הגוף או לתזונה. 

 

מהו אופן הניתוח לשאיבת שומן באולטרסאונד?

בניתוח מוחדרות צינוריות מתכת דקות אל תוך חתכים קטנים באזור המיועד לעבור ניתוח. בטכניקה הזו השומנים מומסים וכך יכולים לזרום באמצעות הצינורית לבחוץ. דרך צינוריות אלו שואבים את השומן בשאיבות קטנות יחסי של עד שני ליטרים של שומן. אחוזי ההצלחה של הניתוח הזה יחסית גבוהים וההליך קל ופשוט יחסית - ואף פופולארי בישראל.

 

האם ישנם סיכונים בניתוח לשאיבת שומן באולטרסאונד?

בשאיבה שהיא גדולה - כששואבים כמות של בין שישה לשניים עשר ליטרים שומן מתהווה לה רמת סיכון גבוהה יותר - הניתוח עלול לגרום לטראומה לגוף, לפגוע במאזן הנוזלים ועלול לגרום לבעיות דימום, ועל- כן נאסר על ידי משרד הבריאות בארץ.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל