צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

00:41

seperator

נהוג לומר, כי אנשים שחושבים הרבה והם סיגלו לעצמם באורח קבוע תוואי של "קמטי חשיבה" במצח, יסבלו מקמטים במצח למשך כל חייהם. קמטים בעור הפנים נוטים להיות מעוצבים על פי קמטי ההבעה של כל אחד ואחת, אולם סיבות האמיתיות להתהוותם הן גנטיקה, נזקי קרינת שמש וייבוש העור, תחזוקת העור (מריחת לחות מתאימה על עור הפנים תעזור לשמור על אלסטיות הסיבים של עור הפנים), עישון וגם גיל, רוח, ירידת בזק במשקל, מי כלור ורדיקלים חופשיים.

הקמטים במצח יכולים להיות בולטים ביותר ולכן ישנה פניה ערה לשינוי מרקם העור על ידי .

פתרונות מניעתיים לקמטים במצח
מי שמעוניין להפטר מהקמטים במצח יכול לעשות זאת במספר שיטות. ראשית, אם הקמטים עוד בשלבים הראשוניים להיווצרותם, אפשר עוד לעצור את התהליך, תוך כדי נקיטת פעולות מונעות: המנעות מחשיפה לקרני השמש ושימוש בקרם הגנה או במסנני קרינה, לשטוף את הפנים בבוקר מבלי לייבש אותם כליל ולעסות אותם או לאחר פעילות מייזעת, לא לישון עם איפור על הפנים, מריחת קרם לחות ושמנים וכמובן להמנע מחשיפה למי כלור או לעשן ולעישון סיגריות.

פתרונות טיפוליים לקמטים במצח
מתוך מגוון הטיפולים המלאכותיים לטיפול בקמטי פנים, רצוי להתייעץ לפחות עם שני רופאים מומחים כדי להגיע לתוצאה הבריאה והטובה ביותר. בין השאר ניתן לעשות הסרת קמטים במינימום זמן תוך מתיחת עור הפנים, שימוש בבוטוקס או מילוי קמטים על ידי הזרקת שומן ממקומות אחרים בגוף.

האם ניתן להעלים את כל הקמטים?
רמת הטיפול בעור הפנים תלויה ברמה המתקדמת של עומק קמטי המצח. ככל שהמצב מתקדם יותר, קשה יותר להשיב את המצב לקדמותו. לכל טיפול ישנו היתרון והחסרון שלו והאופן שבו רצוי לערוך אותו. חשוב להתייעץ לפני כל טיפול לגבי הסיכונים ואחוזי ההצלחה שלו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל