צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

20:34

seperator

 

עיצוב גוף אינו עניין של מה בכך כיום. לרשות מנתחים פלסטיים עומדות כל האפשרויות הטכנולוגיות החדישות להשגת מראה חיצוני כמבוקש. ואיך לא? הרי זהו התחום שעליו ישנו דגש רב בתקופה האחרונה: אנשים עושים דיאטות, משנים את תפריט הלבוש שלהם בין רגע, אופנת הספורט וטיפוח הבריאות על ידי רפואות משלימות ותורות מן המזרח פשו מכל עבר ואפשר לומר שנוצרה תרבות חדשה על גבה של הבריאות: תרבות מועדוני הכושר והקנטרי קלאב. מי שלא מצליח בדרך הטבעית, פונה לדרך הניתוחים פלסטיים , דרך הקיצור להרגשה מושלמת.

 

פיסול גוף- כמונח בתחום ניתוחי אסתטיקה

פיסול גוף הוא למעשה סדרת ניתוחי אסתטיקה לגוף, אשר עוזרים להפטר מעור וגם מעודפי שומן וכן למצק את הגוף. בין כל הניתוחים הללו ניתן למצוא למשל שאיבת שומן באולטרסאונד, מתיחת בטן, ומתיחות עור למיניהן. פיסול גוף נעשה גם בפלג הגוף התחתון - בירכיים ובישבן וכן בכל מקום הדורש זאת. לאחר הסרת השומן נותר עור עודף, שגם אותו מנתחים על מנת שלא יוותר עור רפוי.

 

תחושה טובה בגוף אסתטי

ידוע ואין צורך לספר, כמה שגוף מטופח ומשורטט מושך ומגביר את הבטחון העצמי של האדם. היות ומדובר בסדרת ניתוחים, יש להתחשב בכך ולמצוא מנתח פלסטי אשר מיומן בכל סוגי השלבים של סדרת הניתוחים. חשוב לציין כי ישנה דרך ארוכה גם לאחר סיום הניתוח - ההחלמה וההתאוששות, אולם התחושה הטובה יכולה להופיע כבר מיד.

 

בריאות קודמת ליופי

יש להתייעץ בטרם הניתוח לגבי המלצותיו: אופן הניתוח ואילו ניתוחים רצוי לעשות. יש כאלו שמתייעצים עם מספר מנתחים פלסטיים עד להגעה לשולחן הניתוחים. רצוי לנקוט את כל הצעדים כדי להבין אילו סיכונים כרוכים בכך ומה יעשה את המנותח מאושר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל