צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

12:19

seperator

הצורך בשינוי מתלווה בדרך כלל אל הצורך בשיפור המראה, עניין שכיום בר השגה ומעניק יתרון בתחומים רבים, שמו למשל בקריירה ובזוגיות. התוצאה תהיה תלויה באיכות הטיפול ובמקצועיותו של הרופא המנתח, ולכן כשכבר מתגבשת ההחלטה לעשות מעשה, כמו למשל הטיפול בצלוליט והצרת היקפים באזורים שמועדים לפורענות - בטן, ירכיים, ברכיים, ישבן וגם בפנים, רצוי להיות מטופלים אצל המנתח הטוב ביותר. ניתוחים פלסטיים הם חלק מאופנה, במיוחד כשכוכבי קולנוע ובידור מתהדרים בכאלו, לעתים אף בניתוחים לא שגרתיים - כמו למשל הניתוח של הזמרת שר להוצאת צלע, כדי שהשמלה תיראה עליה כמו שצריך.

מה לקחת בחשבון בניתוח?
אפשר לחלק את הדאגות של הניתוח לשניים: דאגות שקשורות למימון הניתוח, ובעיות שקשורות להצלחת הניתוח פלסטי. מתחילים כמובן מנושא האיכות של הניתוח פלסטי. רצוי לקרוא חומר רב ככל הניתן לגבי חומרי הגלם והשיטות שנוקטים בהן במהלך הניתוח, כולל ההרדמה. להגיע מוכנים לרופא ולהתעניין באשר לסיכונים שעלולים להתגשם, או בקשר לזמן ואופי ההחלמה. בנושא הכספי, סביר להניח שאפשר לבוא לקראת הלקוח בפריסת תשלומים.

מה לברר לפני הניתוח?
חשוב מאוד לברר לגבי תופעות לוואי כתוצאה מהניתוח. ישנן כל כך הרבה תופעות, שרצוי למנוע אותן מלכתחילה: דימום תת עורי, NUMB (חוסר זמני בתחושה), תופעות פיגמנטציה, תופעות של נפיחות גבוהה יתר על המידה, נזלת מרובה או דימום ועוד. חלק מהפעולות שרצוי לעשות לפני הניתוח הן בדיקת רישיונו של המנתח, במידה ואינו מוכר.

ניתוחים פלסטיים בגיל הזהב
מגיל שהגוף עבר את שלב הבגרות, ניתן לומר שאפשר לנתח את הגוף בהתאם להמלצות הרופא המנתח. גם בגיל הזהב ישנה נטייה ללא מעט נשים וגברים לעשות ניתוח ש"יסיר" מעליהם מספר שנים, או לפחות שידגיש את הנתונים החשובים במקומות הנכונים

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל