צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

23:39

seperator

איזור השפתיים הוא מקור תשומת הלב בפנים, האיזור החושני והבולט ביותר. כמעט כל אישה חולמת על שפתיים בשרניות, אדומות וחושניות. נזקי הגיל משפיעים מאוד על איזור השפתיים יותר מאשר כל איבר אחר בפנים, לכן מומלץ להעניק לשפתיים שלכן את הטיפול הנכון והטוב ביותר. בכתבה זו נציג בפניכן מס, טיפים לשמירה על בריאות השפתיים.
 

טיפים לבריאות השפתיים
1.השפתיים, כחלק ממכלול הפה, עשוי להיות מושפע מבריאות הפה. לכן, שמרי על השיניים והחניכיים שלך על מנת לשמור על מראה השפתיים ולשמור על החיוך הגדול.
2. השתמשי בתכשירים על בסיס פירות אשר יסייעו להזנת השפתיים ולמניעת עומק הקמטים.
3. עורך באופו טבעי מאבד את החומצה הטבעית שלו. כיום קיימים תכשיטים איכותיים מאוד אשר עשויים להקנות לעור בדיוק את מה שהוא צריך. תכשירים אלו עשויים להיות מעט יקרים אך אם מסתכלים לטווח ארוך, תכשירים אלו עשויים להשתלם.
4.מרחי על שפתייך תכשירי לחות והעדיפי תכשירים העשויים מטכנולוגיה חדישה הנקראת מיקרו ספירות, אלו הם ספוגים קטנטנים המתמלאים בלחות ומעלים את העור כלפי מעלה.
 
במידה ושפתייך במצב מעולה, אל תימנעי בטיפולים אלו, הזדקנות העור מגיעה לכולנו לכן מומלץ להקדים את המאוחר ולשמור על טיפוח העור בכל שלב בחיים.
במידה ואת מעוניינת לעבות את שפתייך, לשם כך שלוש אפשרויות שונות:
1. מילוי השפתיים על ידי קולג'ן או חומצה היאלרונית. מוצרים אלו מיוצרים באמצעות הנדסה גנטית מתוחכמת ואינם גוררים תופעות לוואי.
2.מילוי שפתיים ע"י הזרקת סיליקון- לטיפול באמצעות סיליקון ניתן למנות מספר רב של חסרונות. בניהם, הסיליקון אינו חומר מתכלה ועשוי לגרום לתופעות לוואי רבות. לרוב התוצאה שמתקבלת היא מראה שפתיים לא טבעי. לכן מומלץ לבדוק את האופציה לעומק

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל