צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

00:11

seperator

 

הרבה אנשים אינם מרוצים ממצב עור הפנים שלהם משום שהם סובלים ממצב שנקרא עור שומני. עור שומני עלול לסבול מריבוי של פצעים או אקנה. ישנם אנשים עם עור רגיש אשר מפתחים נטייה לאדמומיות בעור ולגירויים שונים ואפילו למצבים מסוימים בהם יש קילופים של העור. על מנת לאבחן את כל אותן תופעות מומלץ מאוד להתייעץ עם רופא עור מומחה שיכול לייעץ לנו מהם הטיפולים הדרושים לנו בכדי שנוכל ליהנות מעור יפה, חלק ובריא. עבור אנשים עם בעיות פחות חמורות ניתן להשתמש בפתרונות מעולם הרפואה הקוסמטית

 

כיצד מטפלים בעור רגיש?

ישנם היום שלל מוצרים קוסמטיים כמו קרמים או תכשירים ואפילו סבונים מיוחדים שבעזרתם ניתן להתגבר על תופעות שונות הנגרמות כתוצאה מעור רגיש. אין צורך להרחיק עד לכדי ניתוחים פלסטיים משום שעור רגיש הוא אינו כמו אף גדל שניתן לתקנו רק על ידי ניתוח אף או חזה קטן שניתן להגדיל רק על ידי ניתוח הגדלת חזה. 

 

כיצד מפחיתים תופעות של עור רגיש?

על מנת לצמצם את התסמינים של עור רגיש מומלץ להשתמש בתכשירים הנקראים היפו אלרגניים שמאושרים על ידי גופי הרפואה המחמירים ביותר, ועומדים בכל התקנים בתחום. כמו כן, חשוב מאוד להתייחס לתוקף של אותם מוצרים מפני ששימוש בתכשירים לטיפוח או בקרמים שפג תוקפם עלול להסב נזק לעור רגיש.

 

דרגות של שומן בעור

את העור האנושי ניתן לסווג לפי מספר דרגות של שומניות, כאשר לכל אזור בגוף יש את המאפיינים הייחודיים לו. למשל, האזור של המצח והאף מתאפיינים בדרגת שומניות גבוהה יותר מאשר אזורים כמו לחיים או סנטר. לשם כך יש קרמים וטיפולים המיועדים במיוחד לאזורים השומניים הללו, וניתן להתאים על תכשיר לאזור אליו הוא מיועד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל