צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

18:54

seperator

 

ייתכן שזה ישמע מעט מוזר, במיוחד לאנשים אשר שומעים או קוראים ל התופעה בפעם הראשונה, אבל יש דבר כזה שנקרא יוגה לפנים. במקום לבזבז כסף על ניתוחים פלסטיים כמו הרמת עפעפיים או עיבוי שפתיים, ניתן להשיג תוצאות משגעות באמצעות מספר תרגילי יוגה לפנים אשר יכולים לגרום לכם להיראות עשרות שנים צעירים יותר. יוגה לפנים היא דרך חדשנית לתרגול וחיזוק שרירי הפנים על מנת למנוע את התדלדלות העור והופעתם של קמטים לא רצויים.

 

מתיחת פנים טבעית

הרבה מאוד אנשים אשר מתרגלים יוגה לפנים כבר זן מה מעידים כי השיטה הזאת ממש מזכירה להם הרמת פנים או מתיחת פנים בדרך טבעית ובריאה. שיטת היוגה לפנים פעולת על אותן נקודות מפתח ועקרונות לפיהן עובדת תורת היוגה הרגילה, רק באופן שמתאים אותה לשרירי הפנים. 

 

כיצד זה עובד?

כמו בכל השרירים האחרים של הגוף, חוסר שימוש מוביל בסופו של דבר להיחלשות השרירים, התדלדלות ואפילו ניוון. אותם עקרונות נכונים גל לשרירי הפנים שנוטים להיחלש ללא התעמלות נכונה. באמצעות תרגילי יוגה לפנים, ניתן לחזק את שרירי הפנים ולהשיב לו את הגמישות והאלסטיות הדרושה לו על מנת להיראות מתוח חלק וצעיר. ישנם כל מיני תרגילים בשיטת היוגה לפנים כאשר רובם כוללים שימוש בשרירי הפנים כמו כיווץ שפתיים, ניפוח לחיים, שרבוב הלשון ומצמוץ העיניים. 

 

למי מתאים שיעורי יוגה לפנים?

תרגילי יוגה לפנים הנלמדים בסדנאות ובסטודיו השונים מיועדים לכל אחד שרוצה לתרגל את שרירי הפנים במטרה שלמור על עור מתוח ובריא שנראה נפלא וצעיר. חשוב גם לזכור שתרגול יוגה לפנים אינו בה בניגוד לתהליכים קוסמטיים או רפואה כירורגית וניתן תמיד לשלב בין השניים. כל מה שיגרום לנו להרגיש טוב עם עצמנו מקובל וטוב.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל